Üniversitede 3. yılım, ortamım yok. Yalnız kalıyorum, nasıl çevre edinirim?

Arkadaşlar üniversitede 3. yılım. Benim üniversite hayatım berbat geçiyor. Okulda arkadaş ortamım yok dersler bitince ya direk yurda geliyorum ya da tek takılıyorum. Sıkıldım artık elimde olsa okulu bırakacağım. Derste çalışmıyorum sürekli yurtta telefonla 9 10 saat vakit geçiriyorum. Girişken bir insan değilim. Ne yapmam lazım yardım edin.

Üniversitede 3. yılım, ortamım yok. Yalnız kalıyorum, nasıl çevre edinirim?
Cevapla