Şu gün oldu maaşım yatmadı napabilirim, akıl verin?

Merhaba ev kira babam öldü annem ben yaşıyoruz anneme babamdan kalan 7,5 yatıyor. Ben çağrı merkezinde çalışıyorum maaşımız şu gün oldu yatmadı. Birikiminiz yok mu diye sormayın vardı ama yok artık. Ben de iş yerinde çalışmamaya başladım sadece oturdum instagramda gezdim. Çünkü kredi kartı limitim de doldu hiçbir şekilde alışveriş yapamıyorum. Patron geldi yanıma dedi ki maaş geç yatacak diye çalışma o zaman batalım biz dedi ben de maaş yok ben de yokum dedim. Tamam o zaman çık evine seni izinli yazalım dedi (1 günün parası kesilecek) ben de çıkmadım iki üç kişiyi aradım ama gerçekten canıma minnet bu kaçıncı oldu. Siz olsanız naparsınız maaşımız bu ayın sonunda yatacakmış?

Şu gün oldu maaşım yatmadı napabilirim, akıl verin?
Cevapla