Ben kolaydan başlarım, yavaş yavaş ısınırım işe. Sonra çözdükçe kendime güvenim gelir zoru da hallederim.
Ya sen?
Ben kolaydan başlarım, yavaş yavaş ısınırım işe. Sonra çözdükçe kendime güvenim gelir zoru da hallederim.
Ya sen?
Sabah işe başladıysam önce zor işleri yaparım çünki sabah kafa dinç daha doğru ve hatasız işi çözerim. Öğleden sonra beyin yorgunluk alameti gösterir yorulunca kolay işler sıkıntısız çözülür. Aksamida ertesi gün planlamasını yaparim. Tabiidirki her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır saygı duymak gerekir
Çok kolay hiçbirşni yapmam son dk hepsini yetiştirirm 😊 mesela dünkü gibi 1 haftadır hazırlandığım sunum yeni bitti birazdan müşteri gelecek 😊
Son dakikaya yetişiyorsun ne mutlu sana
Plansız çalışmayı severim. Taktik maktik yok bam bam nam🙂
https://www.youtube.com/embed/jGILI5ZCVSgAnlıyorum 😊
Sağolasın. Söylemeyim yaa.. Gergin biraz sıkıntılı. Sancıları var. 🙄
Amin sağolasın
Cevap
13Cevap
Ben önce halledilmesi gerekenleri hallediyorum
Önce temelden zora gider ve zaman planlamasını iyi yaparım.
Kolay gelsin
Sağol avukat
Yeniden sağol avukat
bu yeni bir nick mi?
Ne yeni bir nick? Avukat kahveni içmedin herhalde?
peki.. böyle kaba hitap eden başka kişilerle karıştırdım. kusura bakma
Kaba mı? Kırıyorsun kalbimi..
:)))
Özür dileme hadi gününe başla..
yok dilemiyorum zaten
Tamam avukat hadi ☺️
ne hadi? hadi bak işine gibi bişey mi?
Yok beya işin gücün vardır ondan dedim 🐣
Var valla sıkıntılı Bi işi bugün bitiriyorum son düzlükteyim
Ha gayret avukat başarırsan seni yeni avukatım atayacağım.
İstemem sağolasın
Gururlu avukat ☺️☺️😃😃
Evet basit işlerden başlarım en sona zorlar kalır sonrada pertim çıkar ☺️
Aynen
Şimdi gideceğim sırada ne varsa onun programını yapmaya başlayacağım sırayla aciliyet sırasına göre
Aciliyet önemli haklısın
Kolayları kısa zamanda temizler, zor olanlara selam çakarım
Evet bi de iş azaldıkça da insan mutlu oluyor.
Ben çalışma yaşamındayım
Çalışma planım olmuyor , başlıyorum, hangi iş olursa yapıyorum, böyle olunca da iş yüküm artıyor 😃
Taktik maktik yok güm güm güm 😎
😊 O zakan kolay gelsin
Teşekkür ederim efendim 😎
Taktik maktik yok bam bam bam
Pekii
Çok rahat bir işim var ve karşılığında güzel paralar alıyorum bazen işleri önceliklerine göre sıralıyorum ama bazen de uğraştırıcı olanları en sona atıyorum günler haftalarca beklettiğim oluyor
Kolay gelsin diyeceğim ama belli ki kolay gelmiş zaten. Ne iş yapıyorsun?
Teşekkür ederim, bilgisayar mühendisiyim
Sen ne iş yapıyorsun
Avukatım
Maaş ne kadar hocam sen ondan bahset
Kendi işim. Belli olmuyor kazanç durumu.
Ortalama bir şeyler çıkıyordur ya bence rakam verebilirsin
İş konusunda çok seçme şansım yok
Her zaman zordan başlarım.
Valla ruh halime bagli
Önemli işlerden başlarım
Çalışma planı yapmam. Spontane
Kafama nasıl eserse bazen hiç yapmam 😀😀😬😬😬
işleyiş neyi gerektiriyorsa ondan başlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?