Atama puanı yüksek olan rahat bölüm mü yoksa atama puanı düşük zahmetli bölüm mü?

Bahsettiğim fizyoterapistlik ile hemşirelik

Atama puanı yüksek olan rahat bölüm mü yoksa atama puanı düşük zahmetli bölüm mü?
Cevapla