Tek başına başka bir şehirde çalışmaya gidenlerin yaşadığı zorluklar nelerdir?

Ne tür zorluklar yaşadınız? Pişman oldunuz mu? Işiniz hazır mıydı taşındıktan sonra mı ayarladınız? Ev arkadaşı nasıl buldunuz? ya da benim şu an aklıma gelmeyen ama sizin yaşadığınız sorunlar nelerdi?

Böyle bir düşünce içerisindeyim ama mantığım bunu reddediyor, diğer taraftan küçük bir sehirde yaşadığım için iş olanakları oldukca kısıtlı, haliyle işsizim. Yanlış kararlar almak istemiyorum üstelik genc de değilim artık kaybedecek vaktim yok. Taşınmak istediğim şehri biliyorum biraz. En azında şehre alışma sürecim olmayacak.

Sorum kamuda çalışanları kapsamıyor.

Tek başına başka bir şehirde çalışmaya gidenlerin yaşadığı zorluklar nelerdir?
Cevapla