Arkadaşlar okul neden bana hiç hayırlı gelmiyor?

Bugüne kadar okul hayatımda işlerim hiç rast gitmedi her zaman kötü kötü öğretmenler. Sonra zaten derlerim b@k gibidir ben okumak istemiyorum. Babam zengin baya zengin bu arada 2,3 miraslık evden bahsetmiyorum Kanada'da yaşıyor annemle ayrılar orada kazanıp burada yatırım yapıyor orada iş yeri falan var. Ben de tek çocuğum okumasam hayatımı geçirebilir miyim? Lise mezunuyum üniversiteye gitmek istemiyorum 😭
Güncellemeler
+1 yıl
"Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir" ~Mustafa Kemal Atatürk ♥️
Arkadaşlar okul neden bana hiç hayırlı gelmiyor?
Cevapla