Meslek lisesi bilişim bölümü hakkında ne düşünuyorsunuz?

Merhaba, oğlum 8. sınıf ve liseleri araştırıyoruz. Şehirimizde güzel bir meslek lisesi ve bilişim bölümu var. İnsanların düşüncelerini merak ediyorum. İyi yanları vesaiyaire bilgi verirseniz sevinirim.

Meslek lisesi bilişim bölümü hakkında ne düşünuyorsunuz?
Cevapla