Besyoyu bırakıp tıbbi sekreterliğe geçtim, kötü mü yapmısım?

Besyodan mezun olan tüm arkadaslarım asgariye calıstıgını söylüyo gittim dondurdum 2 senelik tıbbi sekreterliğe yazıldım kpss kasıcam kötü mü yapmısım sizce herkes neden lisansı bırakıp önlisansa geçtin diyor?

Besyoyu bırakıp tıbbi sekreterliğe geçtim, kötü mü yapmısım?
Cevapla