BİM'de çalışmak istiyorum geçici olarak ama zormuş. Çalışan var mı aranızda, önerir misiniz?

BİM'de çalışmak istiyorum geçici olarak ama zormuş. Çalışan var mı aranızda, önerir misiniz?
Cevapla