Öncelikle merhaba,
AÖF de ikinci üniversiteyi okuyorum. Genel ortalamam 2 nin altında ve şimdi 3. dönem için kayıt yapacağım fakat sistemde geçti yazan ama ortalaması düşük olan derslerde ders seçimi ekranında gözüküyor, eğer o dersleri almayıp ve yıl sonunda GNO mu 2 nin üzerine çıkarmış olursam yinede sıkıntı yaşar mıyım? Bir de AÖF sınavları online mı oluyor? Bilginiz var mı?
AÖF de ikinci üniversiteyi okuyorum. Genel ortalamam 2 nin altında ve şimdi 3. dönem için kayıt yapacağım fakat sistemde geçti yazan ama ortalaması düşük olan derslerde ders seçimi ekranında gözüküyor, eğer o dersleri almayıp ve yıl sonunda GNO mu 2 nin üzerine çıkarmış olursam yinede sıkıntı yaşar mıyım? Bir de AÖF sınavları online mı oluyor? Bilginiz var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
AÖF yazılı olabilir online olmayabilir yaz okulu okullarda oldu genel not ortalaman 2 nin üstünde olması lazım diye biliyorum
ders notlarin ff nin üzeri ise 2 ortlaaman varsa geciyorsun o derslerden bosuna alma
Ff notum yok ama ortalamam 2 nin altında. Bu yıl 2 nin üzerine çıkarmış olursam sıkıntı olmaz o zaman degil mi?
genel ortalaman 2 yi gecsin sikinti olmaz o derslerini en sona birak ortalaman 2 nin altinda kalirsa ozaman en dusuk olanlara bir daha girersiniz
Tamamdır, teşekkür ederim
Yazılı bende yeniden kayıt yaptırdım hangi bölüm
Coğrafi bilgi sistemleri. Siz sorduğum sorunun cevabını biliyor musunuz? mezun olurken genel ortalamamı 2 nin üzerine çıkarmış olsam koşullu geçtiklerim sıkıntı olmaz değil mi?
Çok şaşırdım şu an kadere bakın bende bugün coğrafi bilgi sistemlerine kayıt oldum
Sorduğunuz soruyu ne yazık ki ben bilmiyorum
Koşullu gecicenizi düşünüyorum
Tanisabilir miyiz özelden bana yazar misinz ilk senenizde zorlandiniz mi sınavlar nasıl oluyor nerden çalışıyorsunuz