Türkiyenin en iyi üniversitelerinden birinden harika bir ortalama ile mezunum. İngilizce biliyorum. İş arıyorum aylardır ama armudun sapı üzümün çöpü red alıyorum sürekli. Bahane ararsanız onlarcası bulunur ya sürekli tecrüben yok diyorlar ben de sizin gibiler işe almadığı için yok diyip kapatıyorum artık. Mülakatlar, sınavlar, geri dönüş yapmamalar vs
Kime durumu anlatsam adamın olmazsa zor falan diyorlar. Adamım yok tabii ki. E bir şekilde network edinmek için etkinliklere katılıyorum insanlarla tanışıyorum durumumu anlatıyorum herkes ümit veriyor sonra görüştüğüm kişi gelip bana kariyer netten başvur elbet vardır bir kısmetin bla bla diyo. E ben zaten başvuruyorum kariyer netten LinkedInden mülakatlara girip çıkıyorum.
Kısacası bıktım artık insanlara defalarca kendimi anlatmaktan.
Kendi işimi kurmaya karar verdim. Kısacası kendime dayanıp kendi yeteneklerimden istifade edip kendi kendime geçinmeyi ve artık bu insanlarla uğraşmayıp hepsini Allah'a havale etmeyi düşünüyorum.
Tabi baya zor bir süreç beni bekliyor ve ayrıca bugüne kadar aldığım eğitim yanacak arkadaşlar
Ne yapacağımı bilmiyorum yurt dışı derseniz ailem kesinlikle karşı ve maddi olarak destek olmuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kızım kardeşim bebeğim ülkeye bilgili birini ihtiyacı yooki bu ülke birşeye ondelik etmiyor Türkiye'ye çalışacak mavi yakalı eleman lazim
🤦♀️ E ben de biliyorum bunları sadece desteğim yok başka bir ülkede baş tacı edileceğimin de farkındayım
Git o zaman git
Sana iş vermiyorlarsa biz bittik
Kanka bunlar varya deli deli zırdeli torpil diyor kırı kırk yarıyorsun birini buluyorsun durumu anlatıyorsun bulduğun kişi de ikcı oluyor dalga geçer gibi diyor ki kariyer netten başvur oradan başvuruyorsun o da diyor ki torpil bul o ona o ona paslıyor bildiğin
Ne meznuzun
Ekonomi 🤦♀️
Bende öğretmenim 🥹
Helal olsn
Ne konuda başka biri olsa intihar eder farkında mısınız zaten çocukluğumdan beri ders okul diye ailemle beraber sürünmüşüm şimdi sonu hüsran olmuş :(((