Üniversite bitti ama bursum kesilmedi! Sizce yetkilileri aramalı mıyım?

Selam 👋

2. Sınıfta Belçika’ya Erasmus ile gitmiştim ve orada kültür bakanlığının düzenlediği etkinliklerden güzel yazı yarışmasına katıldım ve 7. Oldum 🥳

Bana eğitim hayatım boyunca burs vereceklerini söylediler ve bana her ay 1250€ burs yatırdılar.

Okulum biteli 1 seneyi geçti ama hâlâ burs yatmaya devam ediyor ve bu gün yine yattı 🫠 Sizce bu durumu arayıp söylemeli miyim?

Üniversite bitti ama bursum kesilmedi! Sizce yetkilileri aramalı mıyım?
Ara söyle bence 😇
Söyleme yatmaya devam etsin 😈
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Üniversite bitti ama bursum kesilmedi! Sizce yetkilileri aramalı mıyım?
Cevapla