Üniversitede hem lisans hem önlisans var ben meslek yüksekokulunda okuyorum sınıfımı bulamıyorum. Bölümünden kimseyi de bulamadım. Siz sınıfınızı nasıl buldunuz?

Üniversitede hem lisans hem önlisans var ben meslek yüksekokulunda okuyorum sınıfımı bulamıyorum. Bölümünden kimseyi de bulamadım. Siz sınıfınızı nasıl buldunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Öğrenci işlerine sor. Sora so1a bulduk zamanında 1 dersliği 10 kişiye sorduğumu biliyom ama en garantisi öğrenci işlerine so fark etmez herhangi birine gir önce binanı sona o binada sora sora sınıfı
Ben de kaç kişiye sordum güvenliğe sordum aşçılık okuyorum mutfagi gösterdiler bölümün hocaları vardı hocaya sorduk hocada sınıfını bilmiyorsun gibi bir şey dedi sonra bu gün ders işlenmez sınıflar belli değil dedi Bu gün sınıflar belli oldu ama yerini bilmiyorum ne yapıcam
İlk hafta yoklama imza atma olur mu
o zaman sınıflar demek ki daha netleşmemiş ilk haftaysa derse gidecem diye çabalama sadece keşif yap önce binanı keşfetmekle başla
Hocasına bağlı ama nadir belki 1 hoca olur ya da olmaz
Bir de başka bir hocayla Dmden yazıştım inşallah benim olduğumu anlamaz. Hocanın istagram fotoğraflarinı fake hesaptan beğendim. Hocada okuldan mısın diye mesaj attı ben de evet dedim. Benim olduğumu anlar mı?
Senin ismin veya foton var mı dm attığın sosyal medya da
Yok başka bir isimle açtım. Hikayemde de pendik millet bahçesini paylaşmıştım konum yazmıyor ama pendik olduğunu anlamışmidır bilmiyorum üniversitesi de tuzla da.
Üniversite de tuzla da bilmiyorum ya benim olduğumu anlar mı sınıfta bununla ilgili bir şey sorarsa diye korkuyorum
Anlamaz o zaman yaklaşık 200 tane öğrencisi var bazn yüz yüze tanışıyon 2 hafta sonra gidiyon onu bile hatırlamıyor
İnşallah anlamaz. Sınıftayken kiminle mesajlaştım diye sorarsa kötü olur
Ne yazıştınızda sorsa ne olur
Anlar diye korktuğum için bir hafta dersine girmesem mi diye düşünüyorum
Yok ya gir giriş önemli
Okuldan mısın yazmış ben de evet hocam okuldanim dedim sonra mesaj attı aşçılık mı? diye sordu evet dedim tamam yazmış
ee ne var bunda bendim soran de git yanına
Okuldanim dedikten sonra aşçılık mi diye niye sordu neden gastronomi mi diye sormadı onu anlamadım
aynı şey aşçılık Tükçesi ... Aşçılık ve mutfak sanatları : gastronomi
Ayni şey değil farkı var gastronomi 4 yıllık, aşçılık 2 yıllık
İkisinde de hocadır
İkisinde de hoca bölüm hocaları aynı zaten.
Tamam işte ne anlatmak istediğini anlamadım demek ki sormuş madem öğrencimsin hangisindesin diye
Hoca hem gastronomi hem aşçılık hocası ya iki bölümden de öğrencisi var neden aşçılık mi okuyorsun diye sordu belki de gastronomi mi okuyorsun yazmak yerine kısaca aşçılık mi yazdı
İnan laf olsun diye sormuştur çok iplediğini sanmam
Aynen ya ben çok kafaya takıyorum belki de hoca mesajlaştığini bile unutmuştur
Bide hatırlasa da bir şey olmaz güle eğlenir geçer üniversite hocaları biraz farklı
İnşallah öyle olur eğlenip geçer
Sınıfımı da bulamadım hocaya gidiyorum ders islenmez istersen bekle istersen git diyor. Sınıfı bulmak için kime sorabilirim?
Sınıflar belli olmuş ama ben yerlerini bulamıyorum
dersliklerin adını öğrencilere tek tek sor
Çok fazla fakülte var eğitim fakultesini baştan sona baktım sınıfı yine bulamadım aşçılık hangi fakülteye bağlı anlamadim turizm fakültesine mi bağlıdır
Anladım da te ilk başta dedim ama önce binanı bulacan sonra sınıfları gezecen diye çok can durmazsın az yavaş yavaş daha ilk hafta sadece git dolaş keşfet
Biraz öyleyim araştırıp gezip bulurum
Aynen sakin ol haftaya 1 haftaya da atarsın imza geçersin hem dolaş hem öğren mis mis
Teşekkür ederim sorularımı cevapladiğın için
Sorun yok knk aklına takılan olursa sorarsın gen iyi geceler.
İyi geceler. 😊
Müsaitmisin sana bir şey sormak istiyorum
Sor knk
Üniversitede yemek burnuna başvuru yapıcam. Sitede başvuru kısmında özel nedeniniz varsa yazın yazıyor. Ne yazabilirim? Özel neden ne oluyor
*Bursuna
İşte baban işten atılmıştır, anne baba ayrıdır, Baban yoktur veya şehit çocuğusundur özel nedenlerden bir kaçı
Benim öyle bir özel nedenim yok babam emekli annem çalışmıyor
Başvurmasam mi hiçbir özel durumum yok
Başvur dursun ozel duruma bir şey yazma cikarsa kullan iste
Tamam sağol
Bu gün çok kötüyüm moralim bozuk
Sen nasılsın
Niye
Teyzemler geldi sınavdan düşük mü aldın dedi teyzemin torunu veterinerlik kazanmış ben sınavdan çok düşük aldım kendi kendime kızıyorum yksden düşük aldığım için
Hepsi benim hatam keşke dememek için çalışmalıyım bu saatten sonra düzeltemem de
*çalışmalıydım
Sen olsan düşük bir puan aldiğın için üzülmezmisin?
Niye üzüleyim öldüm mü sanki nolcak
Benim bulmam zor olmadı ya.