Yaşı yetersizliğinden dolayı askere gitmeyenlere ne denir? +1?

arkadaşlar cv formu için gerekli. askerlik durumu bölümüne bir şeyler yazmam gerekli ve ben 20 yaşımı doldurmadığım için o bölüme ne yazmalıyım. yardımlarınız için +1
Yaşı yetersizliğinden dolayı askere gitmeyenlere ne denir? +1?
Cevapla