Kaydım danışmanım tarafından onaylandı fakat pasif öğrenciyim. Bu nasıl düzelir?

arkadaşlar kaydımı yaptım, danışmanım da onaylı ve kayıtlı derslerim mevcut. buna rağmen hala pasif öğrenci görünüyorum. ne zaman ve ne şekilde düzelir, bir yerle iletişime geçme veya açtırma durumu olacak mı?
Kaydım danışmanım tarafından onaylandı fakat pasif öğrenciyim. Bu nasıl düzelir?
Cevapla