Hasta kayıt olarak gireceğim şartlar nasıl sizce?

2 yıl çalısma sözleşmesi var 2 yıl boyunca çalişmak zorundasın orada yani yol parası yok mola saati belli değil ve asgari ücret saatleri de 8 6 cumartesi 2 ye kadar nasıl sizce

Hasta kayıt olarak gireceğim şartlar nasıl sizce?
Cevapla