1. yıl hazırlıktan kalınca 2. yıl hangi seviyeden başlanıyor?

Arkadaşlar ben B1 kurunda kaldim bu yıl tekrar hazırlık okuycam. Derslere tekrardan A1 den mi başlıycam yoksa B1 kurundan devam mı edicem

1. yıl hazırlıktan kalınca 2. yıl hangi seviyeden başlanıyor?
Cevapla