Yarın okul açılacak ve kendimi çok yalnız hissediyorum. Tedirginliğim nasıl geçer?

4. sınıf oldum ama arkadaşım yok ve yarın okulun başlaması çok stres ediyor beni anksiyetem olduğu için. kendimi çok yalnız hissediyorum ve çok tedirginim aynı durumu yaşayan var mı

Yarın okul açılacak ve kendimi çok yalnız hissediyorum. Tedirginliğim nasıl geçer?
Cevapla