Depresyon hastasıyım. Tedavi gördüm. Ona göre yorum yapın.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Depresyonla başa çıkmak zorlu olabilir, ancak tedavi gördüğünüz ve yardım aldığınız sürece olumlu değişimler yapmanız mümkündür. Üniversitenin son yıllarında bile yapabileceğiniz birkaç şey bulunabilir:
1. **Kendinize İyi Bakın:* Ruhsal sağlığınıza özen göstermek için düzenli egzersiz yapın, sağlıklı beslenin ve yeterince uyuyun.
2. **Danışmanlık ve Destek:* Üniversite kampüsünde veya çevrim içi platformlarda danışmanlık hizmetleri bulunabilir. Duygusal destek almak önemlidir.
3. **Hobiler ve İlgi Alanları:**
Zamanınızı hobiler ve ilgi alanlarıyla doldurarak, sanatsal aktiviteler, spor, müzik veya yazma gibi şeylere yönelebilirsiniz. Bu, hem ruh halinizi iyileştirebilir hem de yeni insanlarla tanışmanıza olanak sağlayabilir.
4. **Gönüllü Çalışmalar:* Gönüllü çalışmalara katılarak topluma katkıda bulunabilirsiniz. Başkalarına yardım etmek, kendi ruh halinizi iyileştirebilir.
5. **Yeni Yetenekler Edinin:* Yeni bir dil öğrenmek, programlama veya tasarım gibi yeni beceriler edinmek, hem zihinsel hem de duygusal açıdan sizi zenginleştirebilir.
6. **Kariyer Planlama:* Mezuniyet sonrası kariyerinizi planlamak için kaynaklardan yararlanabilir, staj veya gönüllü pozisyonlar arayabilirsiniz. Kariyer hedefleri belirlemek, geleceğe dair umut ve motivasyon sağlayabilir.
7. **Sosyal Bağlantılar:* Arkadaşlarınızla zaman geçirin, sosyal etkinliklere katılın ve destekleyici ilişkiler kurun. Sosyal bağlantılar, depresyonla mücadelede önemli bir rol oynayabilir.
8. **Duygusal Zeka Geliştirme:* Kendi duygularınızı anlamak ve yönetmek için duygusal zeka üzerine çalışabilirsiniz. Bu, duygusal dayanıklılığı artırabilir.
Unutmayın, küçük adımlarla başlayarak kendinize nazik olun. Her gün kendinize bir hedef belirleyerek ilerleyebilir ve zamanla daha büyük hedeflere odaklanabilirsiniz. Eğer depresyon belirtileriniz devam ederse, mutlaka profesyonel yardım almanız önemlidir.119 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Sanırım chat gbt den aldın onun yazı dili gibi olmuş
Soran+1 yılYa zamanında sordum ama bu soruyu sormamıştım. Bazen evet iyi geliyor. Ve cidden sağlam arkadaşlıklar edinicem gerekirse insan seçicem. Çünkü çoğu insan insanlara sandığı kadar değer vermiyor biraz yüzeysel umarım bulabilirim
Çünkü bulduğumu sandıklarım ile arkadaşlığımı daha yeni bitiridim biliyır musun o yüzden diyorum ama önce kendimi nadasa vericem bu konuda
Soran+1 yılAl benden de o kadar berk yani bir arkadaşım vardı mesela iyi niyetli ama çok yüzeysel ve sadece dinlemekten başka bir şey yapmıyor
Ama biz olsak inciğine cıncığına yardımcı oluruz. Bazen cidden gerçekten değer vermediklerini düşünüyorum bu yüzden de bitirdim zaten
Soran+1 yılYa ben 21 im oldu da ne oldu hayatımı kararttım.
Soran+1 yılDahası sonradan hoşlandım ancak sevgilisi bu yıl bizim okula kayıt yaptırmış aynı bölüm şaka gibi ya
Soran+1 yılBu kişi başka hayatımı karartan değil
Soran+1 yılYa benim cidden kısa arkadaşlarım vardı lisede senden de kısa olabilirler ama birinin ilişkisi oldu.
Elbette zorbalık geçmişin var mı bilemem ama boyun değiştirilmesinin mümkün olmadığını bilmek boyun senin içindeki cevherin etkilemediğini bilmek senin için başlangıç olabilir
Bende kilo konusunda sorun yaşayan biriyim ama kabullenmeye başladım verdim de zaten devam ediyorum verneye
Soran+1 yılAma yani inan bana 170 e 70 kilo iken bile dalga geçildiğim günleri görünce ben sizin ya diyorum sorun yokmuş normalde fotolardan anlıyorum
Soran+1 yılHer şey boy değil ya o hayatımı karartan taş çatlasa benden 5 cm uzundu diğeri 10 ama
Daha önce benden kısa olan birinden de hoşlandım ilk çocukluk aşkımdı. Daha kısa olandan da
Bence kendine yüklenme bu konuda
Soran+1 yılEvet bir yere kadar cidden iyi. Umarım ikimiz de kafamızı toparlarız ve gerçektende kaliteli arkadaşlıklarımız olur.
Soran+1 yılNe güzel bende yalnız olmadığımı hissettim. Umarım çok güzel ilişkilerin olur
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılDepresyon ben de geçirdim ve seni çok iyi anlıyorum inanki sorunu okuyunca gözlerim doldu😢 mezun olmam gereken 4 yıllık bölümümün depresyon yüzünden 6. Yıla uzamasından belki çok duygulandım bu soruya.
Öncelikle atlatabilmene çok sevindim, okulun tadını çıkar. Bu süreçte içinde kalan ne varsa mesela sosyal kulüplere katılmak mı vs. Onu sen daha iyi bilirsin, içinde kalan şeyleri yap. Gez, toz, eğlen. Tabi dersleri çalışmayı da ihmal etme.
039 Yorumla
Soran+1 yılYa çok tatlısın. Yorumunu şimdi gördüm.
Soran+1 yılAslında hala mutsuzum sürecim devam ediyor ama inan bana o kadar kolum kanadım kırıldı ki özgüvenim bitmiş. Büyük ihtimalle iş ve asıl yapmak istediğim meslek grubu için kendimi geliştirmek olacak. Hayallerimden çok uzaklaşmak canımı o kadar sıkıyor ki. Dahası eğer o kötü durumu yaşamasaydım şu anda kötü yaşayadığım hiç bir şeyi yaşamayacaktım. En çok da o koyuyor
Cevap sahibi+1 yılSeni gerçekten çok iyi anlıyorum. Bak laf olsun diye demiyorum, ben ağır geçirdim kafamı yattığım yerden kaldıramıyodum sonra atlatmaya başlayıp dışarı çıkabilince gökyüzünü gördüğü için ağlar mı insan. Ne kadar çok şeyin kıymetini bilmediğimi fark ettim bu süreçte ben, eminim şimdi sen de yeniden doğmuş gibi elindeki her şeyi daha güzel değerlendireceksin, içinde kalan ne varsa yap sana tek tavsiyem bu. Okulun kütüphanesine git, hatta okula ilk kez başlamışsın gibi tadını çıkartarak kampüsü gez. Umarım ikimiz için de her şey daha güzel olsun 🍀
Soran+1 yılAyy amin ya. İnan bana ben dün şey öğrendim. Şimdi benim 8 ay önce toplamda bir yıl önce arkadaşımdan hoşlandım ama pasif agresif davrandığım için itiraf ettim hayatında biri olduğunu da arkadaşlığımızın son 1 ayında bana dert yanması ile öğrenmiştim
Aradan 8 ay sonra sevgilisi bizim bölüme kayıt yaptırdığını öğrendim. Aynı sınıf mı alt kademe mi bilmiyorum ama inanılmaz morelim bozuldu
Cevap sahibi+1 yılSen hiç bu tarz şeylere moralini bozma, anın tadını çıkarmaya bak. Seninle kalmak isteyen yanında olur zaten. Gideni ise tutmayacaksın bırak gitsin, böyle biri senin sevgine layık değil demektir
Soran+1 yılBırak sevgiyi arkadaşı olarak bile değer vermemiş. Biliyor musun kendimi değersiz hissetmeme sebep oldu
Cevap sahibi+1 yılBırak şöyle insanları ya. Biz değerliyiz ve mutlu olmayı hak ediyoruz, böyle insanlarla vakit kaybedip hayatını zindan etme
Soran+1 yılYa sana bir soru sorucam
Soran+1 yılŞimdi ben genel olarak sınıftaki arkadaşlarımla ortalama düzeyde konuşuyorum Elbette değer verdiklerim oldu Ama değer verdiklerim çocuğun arkadaşlarıydı ve biz Hani çocukta herhangi bir arkadaşlık kurmadan önce de şansa tanışıp konuşmuş uzun süre sohbet etmiştik yani frekansımız uydu
Soran+1 yılBunun haricinde hani Başka taraftaki olan insanlardan bir tane bir arkadaşımla 8 aylık bir arkadaşlığım oldu sorunlarımı vesaire dinledi
Soran+1 yılAma arkadaşlarımızın 5 ayına doğru şey yapmış Şimdi bir tane bilgisayar ve monitör alacaktı ayrı ayrı alınca daha ucuza geliyormuş monitör mü çok hatırlamıyorum işte İndirime girmiş böyle süper indirim gibi düşün
Soran+1 yılNormalde benim eski hoşlandığımla bu kişi KYK'da kalıyor ve Hani erkek topluluğundayken istersem az denk geliyorlarmış ama bana 8 ay öncesinde dedi ki ortamda denk gelirse anca hani bireysel anlamda hiçbir muhabbetim yok demişti ama hani ortamda şey konuşulmuş böyle tek teknolojiden falan bahsetmişler konu konuyu açmış çocuk da daha önceden bilgisayarcının yanında çalıştın işte bilgisayardan falan anladığını söylemiş
Soran+1 yılÇocuğun da aklında bu bilgi geliyor Onu soruyor işte Alayım mı almayayım mı diye Benim hoşlandığım kişileri diyor ki al
Soran+1 yılBu sadece bu muhabbet dönmüş çocuğun söylemine göre Ancak daha sonra Benim hoşlandığım kişi gerçekten az takipçisi olduğu hesabını bu çocuğa takip etmiş ben Instagram açtığımda görmüştüm yani şüphelenip bakmıştım Hani kimi takip ediyor Benim arkadaşım şeklinde sonra Hesap sordum 2 ay önce
Soran+1 yılBana bunları söyledim ama 2 ay içerisinde İşte bu karmaşık durumlar oldu En sonda kız arkadaşının buraya geleceğini falan öğrendim açıkçası Hani dışarıda konuştuğum ve görüştüğüm insanlar var ve Hani inan bana daha rahat hissediyorum kendimi ama sınıftaki insanlarla frekansım uymadı Hani uyanlarla da işte bazı sebeplerden dolayı iletişime kesmek zorunda kaldım yani girmedim bir şey de söylemedim
Soran+1 yılAçıkçası Ortalama olarak vakit geçirdiğimiz insanlarla da konuşmak istemiyorum daha doğrusu ben şu aralar Hani arkadaşlık ve kariyer dengesini de bir arada tutamıyorum bende de var problem
Soran+1 yılAyriyeten ne kız arkadaşı ile birlikte devamlı göreceğim bu çocuğu ve açmış bir ilişkileri olacak mutlaka dışarıda böyle masada otururken vesaire denk geleceğim
Soran+1 yılSence bitirdiğim arkadaşla tekrardan geri dönmeli miyim sadece ortamda atıyorum Daha fazla kişi oturduğumuzda eğleniyormuş işte durumları unutmuş şekilde gözükmek istiyorum hani gerçekte arkadaş olmak isteyip istemediğimi sorarsan Hayır Çünkü güvenim kırıldı ama diğer türlü de ben kendimi çok kötü hissedeceğim Hani ezik hissedeceğim
Soran+1 yılSence ne yapmalıyım
Cevap sahibi+1 yılSen ne yapman gerektiğinin farkındasın aslında ama yine de biri seni teyit etsin istiyosun. Senin de dediğin gibi güvenmediğin insanlarla yeniden haşır neşir olma, ortamlarda denk geldikçe selamlaşırsın konuşursun bunlar olur ama güvenmediğin insanlarla samimi olmak olmaz. Sen kendi hayatınla ilgilen, okul arkadaşlarınla mezun olunca genelde görüşmüyorsun zaten. Onlar senin gibi oraya eğitim almaya gelen insanlar sadece. Senin hayatını bu kadar etkileyecek derecede insanları bu kadar kafana takmamanı öneririm. Yok başaramam dersen gerekirse sınıf değişikliği iyi olabilir. Ama dediğim gibi sen kendine odaklan, kariyer planlaması yap. Arkadaşlar gelir geçer, hayatından sadece geçiçek olan insanların bu kadar üstünde durma
Soran+1 yılYani Anladım demek istediğini de sınıf değişikliğini yapmam için ortalamamı yüksek tutmam lazım şu an ortalamam o kadar yüksek değil böyle de bir hak veriliyor ama başarıya göre veriliyor Ayriyeten bu çocuğun çoğu Arkadaşı 1 öğretim Yani bir şeyi değiştirmem pek etkisi olmaz hadi bir yıl kayıt dondurdum diyelim zaten hep böyle bir aklımdan fikir geçiyordu Hani onlardan bağımsız yani kızla aynı döneme de denk gelebilir Şansa o tarz muhabbetlerle uğraşmayı pek istemiyorum açıkçası
Soran+1 yılYani hani Evet ne yapmam gerektiğini bildiğin konusunda haklısın şey yani ben evet samimiyet kurmak istemiyorum Çünkü kurduk zamanında gerçekten çok güvendim hani şey böyle hani sonsuz bir güven değildi zaten hani atıyorum daha iyiye gidebilecek türden bir iletişim şeklinin olduğunu her zaman biliyordum Hani kalbime de ruhuma da iyi gelen bir arkadaşlıktı ama ne zaman o hatayı yaptı O zaman ben de bitti zaten hani ilk etapta neden affettim biliyor musun ay var mı zorluk çekiyordum ve Hani günün sonunda dedim ki ama neyse Sonuçta diğer tarafta değer vermemiş Bu da hani iyi biri Hatta sana şöyle söyleyeyim bu durumu yaptıktan bir iki ay içerisinde şey oldu iş yerinde çalışıyordu konuyor olarak bir tane garsonun biri şey bu arada patronun akrabasıymış çocuğa yakın davranmış Sonra 250 lirasını almış ama bir daha geri vermemiş Bu da hakkını falan savunmadı Vazgeçti yani hani böyle bir insan Anlatabildim mi Aslında bir noktadan da bir yerden de alıp bir yerden de verirdi işte şey gibi oldu diye düşün bilgisayarını ucuza gitmeye çalıştı 250 lirasını ekstra Kaptırdı gibi oldu
Soran+1 yılBen de tabii bir ara böyle bir konu hakkında konuşacakken onunla alakalı güvensizlik Çanlar içinde çaldıktan sonra iletişimi kesmiştim bilmiyorum yani hani sadece şey yapmak istiyorum ben hani böyle mış gibi göstermek istiyorum çünkü Arkadaşlık konusunda emin değilim şey diye gireceğim lafa İnsanlar nereden böyle ikiyüzlülükler yapıyor Anasını satayım ben de yaparım
Soran+1 yılHani arkadaşlığımıza şans vermek istiyorum ama birazcık da zamanın geçmesi gerekiyor falan yapabilirim ya da direkt dürüst olabilirim o da beni anlar okulda artık ya da genel olarak davranışı salonlarında nasıl bir hareket ediyorsa ona göre gerçekten devam eder ya da etmez çünkü biz konuşmaktan çok keyif alıyorduk Hatta Hani burada olmadığı için bireysel anlamda plan yapamadık ama atıyorum okula geldiğinde dışarıda planlarımız vardı hani öyle bir arkadaşımdı Ama işte o düşüncesizlik kısmı beni delirtti şimdi Bak eğer biri atıyorum yani normal istek gönderse ve Hani ayıp olmasın diye takip etse sıkıntı değil çünkü hani hepimiz yüz yüze bakıyoruz ama kalkıp da işte hiç iletişime girilmemiş birine sen işte Merhaba bilgisayar konusunda bilgi sahibisin sen ben şöyle bir bilgisayar alacağım işte deyip deyip sorarsan karşı tarafta bunu yakınlık olarak görür zaten hani iletişime de geçmek istiyormuş Demek ki Gerçi ikisinin de birbirini takip etme ihtimali de var yani Hani bana yalan söylüyor da olabilir yani iki ucu b**** değnek bir durum anlatabildim mi
Soran+1 yılHani sen iletişime geçiyorsun karşı tarafta zaten seninle yakında kurmak istiyormuş hemen takip etmiş ben de mesela bunu hiç yapmamıştı Hani ve bu benim canımı çok yaktı mesela hani ben daha çok şeye üzüldüm Geçmişte de böyle benzer bir şey yaşamıştım daha ağır bir konuydu ve benim depresyona girmeme sebep olan bu konuydu ve gerçekten hani sen üste yazdın ya senin belirtilerini ne yaşıyordum ayrıyeten haftanın bir günü Banyo yapıyordum ben Korona zamanı bir günü banyo yapmak ne ya o da mecburen ha öyle banyo yapmak için de girmiyorum keselenirken bile keselenmek içimden gelmiyordu
Soran+1 yılBenzer bir olayın daha hafif versiyonunu yaşayınca yine değersiz hissettirdi kendimi yani benim travma mı tetikledi Tamam yine böyleydi yani
Soran+1 yılDediğim gibi iki ucu b**** değnek işte karşı taraf Eğer kendisine yazıldıktan sonra takip ediyorsa bu olanı iletişim kurmak istediği anlamına gelir en başından bu yana sadece adım beklemiş diğer kişi ise Yani benim duygularımı düşüncelerimi O kadar önemsememiş Ve dahası takip konusunda da bir sorun görmemiş olarak görüyor Neden Çünkü iletişime geçti gibi bir bahanesi var
Soran+1 yılVallahi ben kendisine ses kaydı attım yani en başından bu yana zaten çıkarsız bir arkadaşlığımız vardı ve çok tatlı İlerleyen bir arkadaşlığımız vardı hatta gerçekten hani değer verdiğini biliyordum Ben de değer veriyordum Ama o hatadan sonra şey oldu işte yani Güvenim sarsıldı bundan bahsettim yani hani sadece normal gözükelim dedim ama hani Eğer sen bu durumdan rahatsızlık duyarsan dedim bitirmek istersen de söylersin Ben de geri çekinirim dedim ama fiziksel olarak Ben o durumu kaldırabileceğimi pek sanmıyorum çünkü içten çok durumun mücadelesini vereceğim tamam işte kızla kendisinin birlikte maçım hiç olacağını kaldırmaya çalışacağım ama fiziksel olarak da Yalnız olursam ister istemez bu kimseyle konuşmadı mı Ya da atıyorum hayatına devam etmedi mi gibi olacak ve ben Ayriyeten içten içe hem fiziksel kalıp hem de o durumu hissedersem benim sikleyeceğinin farkındayım tetiklemesini de istemiyorum Mutsuz da olmak istemiyorum sadece birkaç aya ihtiyacım var birkaç ay sonrasına koşullara Alışırım ben Artık olumlu bir şey olursa onlar için olumlu olur olumsuz bir şey olursa yine onlar için olumsuz olur beni etkilemez benden ötürü zarfında çocuğu unuturum Hani iyice kafamdan atarım zaten hani Başka insanlarla da tanışacağım ama böyle hani gidip de Ağa sosyalleşeyim ana haber falan değil de yani gerçekten sağlam ilişkiler kurmak istiyorum böyle uzun süreli sürebilecek ya da hani böyle bazen Network için olur
Soran+1 yılBazen böyle aynı kurstasınızdır arkadaşlığı gibi olur ya hani ilişki dinamiklere ya hani belli bir süreye kadar devam etsin ve Yani gerçekten fayda sağlasın Her iki taraf için de pozitif duygular anlamında da ya da çok uzun süreli sürsün gibi seçmeye çalışacağım Bakalım artık hayırlısı yani çünkü ben ilişki dinamiklere ya hani belli bir süreye kadar devam etsin ve Yani gerçekten fayda sağlasın Her iki taraf için de pozitif duygular anlamında da ya da çok uzun süreli sürsün gibi seçmeye çalışacağım Bakalım artık hayırlısı yani çünkü ben eski arkadaşıma da söyledim Hani ben arkadaş konusunda şu an kimseyle duygusal bağ kurmak istemiyorum Çünkü kendimi hep böyle uyuşturuyordum birileriyle ve en sonunda Normalde mezun Senem de Öğrenmem gereken hatayim öğrenmeyip şu an öğrendiğim için ay Kaybım doldu Hani zaten yıl kaybetmiştim Bir de üstüne ay kaybettim ben ve koşulların altında kendime bir şey katamadığım için açıkçası çok böyle ezik hissediyorum haklıyım da yani bunda açıkçası EGO çatıştı birazcık kıskançlık dahi oldu yani o yüzden bunun toplamam lazım
Soran+1 yılÇünkü ben kendimi koymaya devam ettikçe karşı taraf Ben bunu iyi ki seçmemişim seçeneğin bile değildi zaten halen kendine bakmıyor önümdeki ile devam diye düşünecek Anlatabildim mi bu çok onur kırıcı bir şey ya Hem benim işime Onun için ve itiraf ettiğimi o kadar pişman oldum ki şey sömestr'da aşırı pişman oldum Hani o anda Evet doğru bir karar verdiğimi biliyorum çünkü hani içimdeki O vicdan azabı susmuyordu ama çok yersizmiş yani hayatlarıyla alakalı çok az bilgi sahibiyim hiçbir şey neredeyse bilmiyorum ve buna göre itiraf etmek kadar boktan bir durum yoktu Ayriyeten sevdiğim kişi Çok da iyi bir karakterde değil yani elbette ki iyi oldu iyi seçtiği yönler var zaten o yüzden sevdim ama yani genel olarak biliyorsun zaten karakterini Mal mısın nesin ya kendime kızdım akılsız davrandım orada
Soran+1 yılMesela hani karşılıklı olmadığını bildiğim hiçbir şeyde bir daha asla açılmam Hani birine duygularımı itiraf etme bakireliğimi kaybettim bunu yapabilmek güzel bir duyguydu Çünkü ben hiçbir zaman cesaret edemedim anksiyete problemlerim vardı o dönem hayatım Kökten etkiliyordu ama çok yanlış zamanda yapmışım ve Aslında risksiz olduğunu düşünüyordum meğersem en riskli zamanda söylemişim yani tuhaftı ama güzeldi En azından En Kötü bir durum daha itiraf etmiş biri olarak en iyi durumlarda çok daha rahat edebileceğim Bunun da bir özgüveni var hem ilk yaptım diyorum hem iyi ki yapmadım diyorum şey gibi düşün iyi ki yaptım çünkü cesaretimi topladım Ama keşke yapmasaydım Çünkü olaylar pek normal gelişmedi ama hani ders oldu ve bundan sonraki hayatında çok güzel bir yakıt olacak bu durum Onu da biliyorum yani o yüzden iyi ki yaşamışım diyorum
Cevap sahibi+1 yılİçini dökmen çok güzel ama sen baya dolmuşsun bebeğim, eğer kendi kendine süreci yönetemiyorsan profesyonel birinden yardım almanda fayda var. Evet bazı hatalar olmuş, sen her şey olumlu gidicek diye düşünürken sonrasında bazı olumsuzluklar olmuş ama bunların hepsi bizler için. Biz bazı durumlarda ilahi planın önüne geçemeyiz. Demek ki böyle olması gerekiyordu ve böyle oldu. Evet bazı konular olmasa daha iyi olurmuş ama sürekli bunu düşünüp hayatı zindan etmenin bir mantığı yok. Önceki yorumlarımda da dediğim gibi sana verilen hayatın tadını en güzel şekilde çıkar. İçinden çıkamadığını düşündüğün durumlarda dedigim gibi profesyonel yardım alıp o sekilde daha sağlıklı bir yol çizebilirsin, bunun dışında dini inancın ne bilmiyorum ama Müslümansan Kuran oku, zikir çek, namaz kıl. Ayrıca Youtubedan Özsevgi, özdeğer meditasyonları yapmak da seni rahatlatır. Emin ol bir süre sonra zaman geçip geriye baktığında bu yaşadığın olayların hayatında hiçbir yeri olmadığını ve boş yere bu kadar kafaya takıp kendini perişan ettiğini görüceksin. Umarım bundan sonrası daha güzel olsun💖
Soran+1 yılSelam tekrardan. Şimdi şöyle dün ben bayağı çılgınlar gibi dans ettim. Elbette okulda göreceğim ile ilgili endişelerim var ancak kaçamam. Elimden geldiğince düşman olmamaya ve kazanmamaya çalışıcam.
Bu konuyu ayrıca terapide görüşürüm sorun değil. Çünkü geçmişteki benzer bir olayın tetikledim.
Ama en azından hayatımı kuruncaya kadar ben ufak ufak her konuda bir parça kalp kırıklığı yaşayacağım çünkü eskiden yaşadığım şey beni bayağı normalde olmam gereken yerden uzaklaştırdı. Bu yüzden her olayın kötü sonunda bu daha farklı olabilir diyorum her iyi durum da beni mutlu etmiyor
Soran+1 yılSoruma bakar mısın
Cevap sahibi+1 yılBakıcam birazdan canım
Soran+1 yılTamamdır sağolasın
Soran+1 yılKendimi yine sınadım. 4 ay sonradan selamlar
Hayatımda hoşlantı duyduğum iki kişi girdi
Bundan önce başta cidden kanımın ısındığı bir kız arkadaşa sahip oldum ancak görünüş vs den dolayı sınanmama vesile oldu ( kıyaslanma)
Sonra aslında unuttuğumu sandığım şu kötü durumu atlatmak için çok fazla sayıda insanı hayatıma tartmadan aldım ve karakterini bilmeme rağmen iki insanın yaptığı davranış içimde alarm çalmasına sebep oldu
Bu süre zarfında uyuşturucu gibi duygularımı görmezlikten gelmişim. Kendim bile farkında değilim
Sonra hoşlandığım son kişiden önce 1 yıl önceki durumun bir benzerini daha yaşadım. Her şey üst üste gelmişken çocuk bana gerçekten yardımcı olmak için dinledi ancak günün sonunda sanırım kendisinden hoşlandığımı anladı.
İşin iyi yanı hatalarımdan ders aldım ancak yine aşk acısı çekiyordum sonra KS ye gıreyim dedim sorduğum soruları okurken hangi ruh halindeymişim derken bu soruya rast geldim.
Kendi iyiliğim için sadece kimse olmadan önümdeki işe odaklansam iyi olacak. Ve kendimi yine üzüntünün içine soktum. Bazenn harbi kendim kaşınıyorum.
Böyleydi. Kendine iyi bak
Cevap sahibi+1 yılUmarım daha iyi olur her şey, meditasyon gibi şeylere ağırlık vermeni öneririm. Sen de kendine çok iyi bak 😊
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
3Cevap
+1 yılHayata pozitif bakabilirsin.. ilkönce kendini sev ne olursan ol.. Sonrada çevreni sev gulumse ne konu geçerse geçsin gülümsemeyi dene içine kapanmayi bırak çevreye odaklan insanlar ne yapıyor ne yapmiyor diye... Bir kitap all içeriği iyi olanlardan bir ağaç altında otur ve oku tabi doğanın guzellegini havanın güzelliğini soluyarak.. İlk öncede kendine her konuda guvennn...
10 YorumlaMüzeleri gezin kitap alın okuyun İngilizce dil seviyenizi gelsitirin ve daha bir çok şey yapa bilme fırsatına sahipsiniz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAmfiye taramalı silahla girer alayını vurur çıkar
01 Yorumla
Soran+1 yılAklımdaki düşünce tam olarak bu dkkslslsl
+1 yılSeviş gez toz eğlen
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Hiç bir şey yapmayan biri üniversitenin son iki yılında neler yapabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer