Pazar günü üniversiteye gidecem o gün yardımcı olurlar mı? Eğitim fakültesinde okuyacam.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mazeretli ders kaydı yaptır onunda son gün 6 Ekim di sanırım
Pazar günü üniversiteye gidecem p gün gidip öğrenci islerine gidip halledim mi yoksa 2 Ekim'de ekleme ve çıkarma oluyor onu mu yapım?
Pazar günü tatil yavrum zaten. Pazartesi yine bir git sor öğrenci işlerine. Obs den hallet derlerse ordan halledersin. Niye vaktini gecirttin ki sen
Benim çevremde hiç üniversite giden yok ve ben sadece e kayıt yapmam gerekiyor zannettim int bildirim gelmiş ama görmemişim
Yarın öğrenci işlerini arasam mi?
Ekleme ve çıkarma şeyi oluyormus öyle yapabilir miyim? Danışmanı yarın arasam yapabilir mi?
Tüh keşke daha önce sorsaydin burada falan da neyse olan olmus. Haftasonu diye açan olur mu bilmiyorum ama dene şansını öğleden önce ara.
Peki sence ben ne yapmalıyım çevrende hiç gördün mu bu durumu yaşayan oldu mu?
Kaydını yaptırdıginda zaten birinci sınıfların dersleri otomatik seçiliyor sen seçmeden danışman onaylıyor
Bizde ders seçmeli ders seçimi olmuyormuş üst sınıflar yapıyormuş o zaman benim ders seçimim olmuş mudur?
O zaman neden program yok?
Yani geçiren görmedim bende bu hafta yaptım ders seçimimi falan da. Mazeretli ders kaydından halledersin ya bisey olmaz. İlk hafta okulda bişey olduğu yok ben gitmemiştim bile. Sen yarın sabahtan ara sor. Pazartesi de öğrenci işlerine git işin garanti olsun. Obsye giremiyormusun sen?
Ben girebiliyorum
Mazeretli ders kaydı nasıl yapılabiliyor?
İstek attım
Ders kaydı yeniden açılıyor , danışman hocayı ara takip et
O zmn herzamanki takvimde pazar günü gıdım üniversitesi anlatım mi öğrenci işlerine?
İstersen git fanat danışman hocana ulaş bence akademik takvimi takip et yeniden derst kayıt açılıyor
şu an gitsem yapmazlar mi? Böyle bir şeyin olduğunu bile bilmiyordum
İşte gitmeye uğraşmadan önce danışman hocana ulaş
şu an arayabilir miyim peki?
Hahhaha hayır gecenin körü yapma böyle bir şey, yarın sabah ara
Pazar günü ben bilet aldım gidecem o gün öğrenci işlerine ugrasam yapabilirler mi? O zamana kdr aramasam olur mu?
Pzt direkt derse girebilir miyim o zaman
Gideceğim yer büyük bir üniversitede değil kasaba ve eğitim fakültesi kampüs falan da yok
Giremezsin öncelikle ders kayıt tarihini beklemelisin
O ne demek oluyor?
Üniversitenin uygulaması yok mu giriş yap danışmana mesaj gönderme vardır ordan bilgi al
Ya şimdi kaç sınıf ve ders ayrımı nasıl olduğunu bilemeyeceğin için derslere giremezsin
Hiçbir şey bilmiyorum ben ya bilmiyorum ne yapacam bilmiyorum derse girmezsem nasıl sınav olacam ben?
Sınav hemen olmuyor merak etme 7 ya da 8 hafta sonra başlıyor sınavlar
O zamana kdr girer miyim?
Girersin , üniversiten hangisi istersen akademik takvime bakabilirim
Manisa Celal Bayar üniversitesi akademik takvime baktım ama bir şey anlamadım 2 Ekim ders başlıyor ekleyip çıkarmada o zaman
Bakıyorum dönüş yapacağım
Kontrol Sağladım. 02 ile 06 Ekim Arasında Ders Ekleme-Çıkarma İşlemleri Açılıyor 2 Ekimden İtibaren Ders Kaydını Yapabilirsin
Yani sayfa açılıyor ve ben giriş mi yapacam o zaman? Bizim seçmeli ders seçmenize gerek yokmuş ust sınıflar seciyormuş kayıt yapmamıza gerek var mıdır o zaman belki de 1. Sınıf olduğumuz için gerek yoktur?
Ben 2 Ekim ders kayıt yapıp girebiliyor muyum yani pazar günü üniversiteye giderken konuşmalı miyim?
Her dönem ders seçimi yaparsın buda genellikle dönem başına 30 kredi alman lazım zaten dere seçim ekranında zorunlu dersler gözükür onları seçersin , diyelim ki tüm zorunlu dersleri seçtin ve dönem kredin 28 o zaman seçmeli ders seçersin
2 ekimde derslere kayıt yapabilirsin , istersen konuş ama gerek yok.
O zaman 2 ekimden sonra girebilir miyim?
Bunu yaparsam?
Evet 2 ekimde derslerini seçersin ders programın belli olur daha sonra girebilirsin
Anladım aşırı rahatladım ben pazar günü babam beni bırakacak o gün konuşurum ordaki öğrenci işleri ile pzt günü de yaparım program belli oluncada giderim ( yoklamada yok yazilmam o zmn di mi)
İlk hafta oryantasyon haftası oluyor hocalar ve öğrenciler kendini tanıtıyor daha sonra hoca işte bu dönem ne yapacağından bahseder sonra serbest bırakır İlk hafta ders işlenmiyor yani dert etmene gerek yok
Yoklama alınmıyor ilk hafta
Gerçekten çok teşekkür ederim iyi ki varsınn
Rica ederim ne demek
Bişey sorabilir miyim harç ödemesi ben yapmadım sorun olur mu? Pzt yapsam öğrenci işlerine gidip olur mu?
Sen 2 öğretim misin
Hyr 1 . Sınıfım
Bölümüm 4 yılık sınıf öğretmenliği
Çoğunlukla ilk ders kaydını üniversite yapıyormuş eğer yapmazsa pzt öğrenci işlerine gidecem ama harç nedir ben para falan yatirmadim sorun olur mu?
2 sınıf demedim normal sabah giden ilk öğretim oluyor öğleden sonra gidenler 2 öğretim oluyor onu dedim. Sadece 2 öğretim harç ücreti veriyor , ilk öğretimin harcını devlet yatırır
Bilmiyorum ki
Neyse yatirmazsam sonra yapsam olur mu? Peki sıkıntı hine çıkar mı?
İlk ders kaydını üniversite yapmaz sadece ders seçimi yapman için sistemde seni kabul eder ve sende derslerini seçersin
Bizde ders seçimi yok 1. Sınıflar ders seçimi yapmiyormus üst sınıflar yapıyormuş
Pardon seçmeli ders seçimi*
Üniversitene baktım 2 öğretim gözükmüyor yani sen 1 öğretimsin harç ile ilgili bir şey düşünmene gerek yok
İlk sene hazırlık mı aceba
Hyr 1. Sınıfım ben hazırlık yok
Rehber hocam diye bir kanal var ders kaydı nasıl yapılır diye baktım yorumda biri ilk ders kaydı 1. Sınıf otomatik yapıyor yazmış
Tamam kontrol Sağladım ilk dönem derslerin büyük ihtimal bunlar olur https://imgyukle.com/i/rAPHK6
Bende şimdi hatırladım ilk ders kaydı onlar yapar dediği için yapmamıştım
Hiç böyle bir şey duymadım sizin üniversite de öyle galiba
Hyr YouTube hoca dediği için bide başka bir kız benimkini onlar yapmıştı demişti
Peki benim şimdi ne yapmam lazım? Ekle silme zamanı bekleyip bunlari mi secmeliyim? ( eğer yapmamislarsa ) yoksa mazeret mi vermeliyim? ya da mazeret verip mi yapmalıyım?
Kız arkadaşın aynı üniversitede mi , üniversiteni kontrol ettiğim de sayfasında senin seçmen gerektiği yazıyor
Ekle sil zamanını bekleyeceksin sonra sisteme girip derslere bakacaksın orada zorunlu dersler yazıyor zaten onları seçeceksin
1 hafta sonrada okula gidecem di mi program olunca?
Bu ders kayıt uzatma gibi bir şey mi oluyor ekle sil zamanı?
Evet
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı itibari ile 1. Sınıf öğrencilerine almakla yükümlü oldukları tüm dönem dersleri Öğrenci İşleri Birimi tarafından otomatik olarak atanacaktır. Üniversite sayfasında bu metin yazıyor en iyisi danışman hocadan bilgi almak olacak onun için de yarını bekle ve okulu ara
Eğer bu doğruysa benim ders kayıt yapmama gerek yok mu demek oluyor?
Evet ama yinede sistemden onay vermek zorunda olabilirsin daha net ve doğru bilgi almak için yarın okulu ara ve bilgi al
Anladım rahatsız ettim kusura bakma lütfen her şey için tekrardan sağoll
Rica ederim yardımcı olduysam ne güzel
Çok yardımcı oldun üniversite gidiyorsun galiba hangi bölüm ve kaçıncı sinifsin sadece merak ettim
Pamukale üniversitesi makine mühendisliği 2 sınıfım
Anladım umarım her şey istediğin gibi olur seni sonradan tekrar rahatsız edebilir miyim soru sormak için?
Belki tekrar soru sorarım çok sorduğum içinde belki rahatsız olursun diye düşündüm
Teşekkür ederim umarım seninde istediğin gbi olur, hayır sorun değil sorabilirsin
İns olur yoksa kalp krizinden giderim wjskjswj teşekkür ederim tekrardan
Sabahtan beri tüm soruma cevp verdin bu yüzden gerçekten sağol neyin ne olduğunu biraz anladım bundan sonra dikkat edecem
Hahahahhaha olur olur fazla endişelenme , rica ederim
Endişelenme 3 ay daha aile evinde gelin evi mi izlim wjskjswj
Uykum da kaçtı ztn muhtemelen yatmicam seni daha tutmim ben iyi geceler diyecem ama sabah oldu nerdeyse
Hahahhahahah tamam endişelen 😄😄
Wjskjswj
Günaydın o zaman ben kaçıyorum soru sorar isen görüp müsait bir zamanda cevaplarım
Anladım grsrzz
^^
Merhaba beni hatırlıyor musun bilmiyorum ama bir şey sormak istiyordum ben ders kaydı yaptım dediğim gibi öğrenci işlerine gidip muafiyet sınavına da gırdim ve hepsini geçtim ama bir arkadaşım onaylatmak gerekiyor dedi bunu yapmama gerek var mı cidden öyle bir şey var mı? Yarın hine öğrenci işlerine gidecem ama sana sormak istedim ( hiçbir derse girmedim :/)
Merhaba ! Evet hatırlıyorum, benim bildiğim kadarıyla onaylamaz ise sınava giremezsin, benim böyle olmuştu en azından önce onay yapıp sonra sınava girmiştim, sizin üniversite sistemi değişik olabilir öğrenci işlerinden bilgi alman daha mantıklı ve makul olur
Bilmiyorum bn onayladım girdim transkript var notum ama onaylatmak lafı geçti yarın öğrenci işlerine gidecem hine de bınevi bu vesile ile sana yazdım
Belki eskiden sistemde bir sorun oluştuğu için ya da başka birşeyden dolayı böyledir bilemiyorum bizde yoktu yinede yarın gitmen yararına olur
Haklısın :)
😀👍🏻