Hangi üniversitede hangi bölümü okuyorsunuz memnun musunuz ve ne kadar aylık kazanacağınız düşünüyorsunuz mezun oluncaa
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gastronomi bölümü
Eskişehir Anadolu Üniversitesi buraya yeni geçiş yaptım ama bölüm güzel memnunum
Bilgisayar mühendisliği okuyorum. Mezun olunca ne kadar kazanırım belli değil.
Hangi üni acaba
Ankara Üniversitesi
YTÜ ehm mi yoksa Ankara PC mi sence
Yazılıma kayacaksan Ankara PC seç direkt.
YTÜ ama Ankara 'yı cebinden cikarir
Orası öyle de bölüm tercihi daha önemli.
Haklısın, peki ne farkları var birde sen kaçıncı sinifsin
Tekrardan 1. sinif okuyacağım. Tam olarak neyin farkini sordun?
Neden tekrardan okuyorsun
Bölümlerin farkını sordum
Elektronik ve haberleşme mühendisliği ile PC muh farkı
Ek Madde 1 ile geçiş yaptim ve dersler uyuşmadığı icin 1 den baslayacagim. Ehm; haberlesme ağlarınin tasarimi, bakimi, elektronik sistemleri tasarlarlar. Telefon santralleride, savunma sanayinde falan çalışırlar. Pc ise her yerde çalışır. Farklarini ayirmak zor açıkçasi. Ehm mezunlari ile konuşup daha net fikirler alabilirsin.
Hangisi daha iyi ve kazançlı dersin peki bu bölümler için
Yatay geçiş yapmadan önce ne okuyordun
Bilgisayar okuyordum yine. Her mesleğin absürt kazananları oluyor ama genele bakarsak pc mühendisliği daha çok kazandırır bence.
PC ile PC ye aynı bölüme yatay geçiş yapınca neden dersler uyuşmuyor onu anlamadım ben
Her okulun müfredatı aynı olmaz. Bazı okullar c dersi verirken, bazıları java verir. Bazilarinda kimya olur, bazilarinda olmaz falan. Bu nedenle. Genellikle myp yapılınca 1. siniftan baslatilir
Not ile kurumlararasi yatay geçiş yapınca peki 1 den mi baslatilir
Yks puani ile yatay geçiş yapınca genellikle öyle oluyor.
Önceden hangi unideydin ki
Onu boş ver. Sen yks öğrencisi misin? Bölümler hakkında kararsız kalmış gibisin
Lütfen son sorumu cevapla sonra bana sorabilirsin
Ege Üniversitesinden geçmiştim
Neden Ege'den Ankara üni ye geçtin
Birde sence elektrik elektronik mühendisliği için elektrik mi daha iyi elektronik mi
Neden geçtiğimden bahsetmek istemiyorum. Elektrik elektronik konusunda ise yorum yapabilecek bilgiye sahip değilim.
Lütfen desem istersen yorumu yaparsın hemen silerim lutfen
Neden merak ediyorsun? Özel bir nedeni var.
Lütfen ya ☺️
şu an anonimsin ve birinin özel nedenini öğrenmek istiyorsun. İlginç değil mi sence de 😅
Lütfen ama ya sileceğim diyorum yorumunu daha ne diyebilirim ki
Tamam o zaman
Soruna gelicek olursam ben İTÜ uçak mühendisliği okuyorum zaten
Son yorumunda sildim
Güzel bölüm okuyorsun. Bir şey merak ediyordum. Uçak mühendisliği bölümüne girmek için boy sınırı var mıydı?
Evet 165 boy sınırı vardı
Kaçıncı sınıfsın? Ben de uçak mühendisliği istiyordum küçükken ama vazgeçtim
Kusura bakma burada internet altyapi claismasi var ve internet gitti şu an geldi
2. Sınıfa geçtim ben
Anlıyorum, başarılar.
Hacettepe iç mimarlık çevre tasarımı okuyorum ilerisini bilemem ne olur ama memnunum
Avcılar kampüsünde değil mı
Hayırlı olsun
Makü görsel iletişim tasarımı
Makü ne
Mehmet akif ersoy üni
Mezun olunca ne akdar kazanmayı planliyorsun
Verilen işe göre değişir o.
Bakire misin peki
Ne alaka ya
Merak ettim ya ne bu tepki ☺️
Konuyla alakası ne yani sence de çok yersiz değil mi?
Sohbet için sordum kötü bir niyetim yoktu ki
Cevap vericekmisin
Hayır?
O zaman lütfen cevap verirmisin
13 cm penis ama kalın mi yoksa 18 cm penis ince mi
Ya bi kes aq belli ki erkeksin, vermiyorum cevap hadi uza.
Kimya
Mühendislik mi kimyagerlik mi?
Kimyagerlik
Kolaylık dilerim. Bana karışık gelir hep
Teşekkürler temeli sağlam attın mı karışıklık kalmıyor açıkçası😊
Benim fizik iyi kimya nedense karışık geldi. Demek ki temel sorunu varmış 🤔
Hahaha tam tersi bende fizik sevmem yapamam ama kimya biyoloji çok sever yaparım
İkimizden bir tam öğrenci oluyor o zaman
Hahaha bunun matematiğini de unutmamak lazım
Matematiği de paylaşırız artık 😂
@Hahaha2020 matematik kimya fizik çok severim biyolojide nefret ederim
Hangi üni bu arada
Mezun olunca almayı dusundugun maaş nedir
Mühendislik mi okuyorsun @soran
Ben çoktan mezun oldum maaşta 80k civarı.
aü mezun olunca başlarda fazla bir maaş beklemiyorum hiç değilse asgariden yüksek başlasam yeterli olur
@Hahaha2020 evet
@Hahaha2020 hangi üni ve bölüm ne senin ve kaç yıl tecrubelisin
İnşallah alırsın senin adına memnun olurum
Makina- Gazi- Çok yıllık 😂 @soran
Senin bölüm nedir?
@Hahaha2020 ben Kocaeli elektronik ve haberleşme ☺️
Kaç yıllık soleyin uaw
Makine mühendisi olmama rağmen PLC programlayabilecek kadar çok yıllık 😂
@Hahaha2020 neden kaç yıllık olduğunu solemiyorsun
10yıl kadar. Merak ettiğin alan nedir elektronik haberleşme de
@Hahaha2020 elektrik elektronik mühendisliği mi daha iyi ve kazançlı yoksa elektronik haberleşme mi sence birde bana ne tavsiye edersiniz universtem iyi mi mesela düşüncelerinizi almak istiyorum
Yarın görüşelim bu konuyu, uykum çok var 😴
@Hahaha2020 tamam benimde var yarın uniye gidicem bende uyuyorum ama yorumunu gönlüm olsun diye deilde cidden dop doğru bir şekilde istiyorum çok saolun iyi geceler☺️
Günaydın @Melisaahh @soran.
Cevaba gelince @soran. Bence ikisi arasında bir fark yok. Aynı üniversitede okumuş iki kişi arasında bile çok çok ciddi fark oluyor. Bu nedenle temel bilimler seviyesi (mesela elektrik elektronik mühendisine kwh veya Joule anlatmaktan hiç haz almıyorum) iyi olmalı. Excell word gibi proğramı iyi kullanmakta önemli (bir datasheet hazırlanıp PDF yapmak çok zor olmamalı). Şu konuyu araştır dediğinde ingilizce bakabilmek önemli. Temel elektrik bilgisi olmalı (3faz nedir nötr nedir faz açısı Hertz asenkron motor akım voltaj cos fi faktörü röle kontaktör nedir)
İş başvurusunda PLC proğramının adını yazıp daha kontaktörü bilmeyen ya da çektirme voltajından haberi olmayan arkadaşlar çok. (Sorunca da birisi patron programlıyordu dedi)
@Hahaha2020 öncelikle çok teşekkür ederim çok yorulmusum sonunda yurta vardım ve yatabildim
Peki Eskişehir elektirk elektronik mühendisliği mi Kocaeli elektronik ve haberleşme mühendisliği mi sen hangisi dersin
Birde bana neler tavsiye edersin çok claisoyorum ben derslerime
Çoktan bitti
Ne olmezunusun
Hukukk
Şuanda ne yapiyorsun
Ticaret
Hukuk kötü bir bölüm şu anda değil mi
Evet ben sevemedim
Bana göre değil ben ticaret seviyom
Hukuk vs muhendislik sence.
?
Hiç biri
Sayısal mısın
Yes
Tıp diş hekimliği
Diş çöp