Kariyer ve ilişkisini aynı anda iyi yürütebilen var mı birini yapsam öbürü geride kalıyor benim 🥲?

Kariyeri seçtim ben de ama o zaman da yalnız hissediyorum. Ilişkide kalıp kariyeri boslayinca da kendimi kötü hissediyorum emeklerime haksızlık ediyorum gibi geliyo.

Kariyer ve ilişkisini aynı anda iyi yürütebilen var mı birini yapsam öbürü geride kalıyor benim 🥲?
Cevapla