1 dönem ders kaydı yaptırmadım, pasif öğrenciydim. Şu an okulun sitesine giremiyorum, kaydım bulunmuyor neden böyle?

Dokuz Eylülde öğrenciyim, geçen dönem ders kaydı yaptırmadım ve pasif öğrenci olarak gözüküyordum. Bugün ders kaydı yaptırmak için giriş yapıyordum fakat kaydım olmadığını söyledi site. Ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olun

1 dönem ders kaydı yaptırmadım, pasif öğrenciydim. Şu an okulun sitesine giremiyorum, kaydım bulunmuyor neden böyle?
Cevapla