2 yıllık çocuk gelişimi kazanfım ama gram istek yok?

2 yıllık çocuk gelişimi kazandım ama içimde gram istek yok. şu an bile neden çocuk gelişimi yazdın diye kendimi paralıyorum. Tercih listemin en son sırasında olmasında olmasına rağmen çıkması hayatın bana orta parmak göstermesi gibi bir şey. Bölümü ilk başta değil de kazandıktan sonra araştırdım (saf salağım) ve asla ama asla olumlu cevaplar alamadım. Gerek şu an okumakta olanlar gerekse mezun olup apayrı bi işte çalışanlar bana gitmemem gerektiğini söylüyorlar. 1 haftadan az bir süre kaldı okulun başlamasına.. bütün her şeyimi hazırladım en küçük ayrıntısına kadar ama 1 haftadır ölü gibiyim. Ne karar vereceğimi bilmiyorum. Gitmeli miyim? Gitmemeli miyim? Bana bir yol gösterin lütfen. (Senin karar verebileceğin bir şey diye söylemeyin lütfen bir tavsiye verin sadece)
2 yıllık çocuk gelişimi kazanfım ama gram istek yok?
Cevapla