Vakıf üniversitesinde okuyorum, kaydımı yenilemeyeceğim bu yıl. Yenilemezsem yine de okula borçlu gözükür müyüm, o parayı ödemem gerekir mi?

Vakıf üni de okuyorum kaydımı yenilemeyeceğim bu yıl (azami süresini aştım ) . Kaydımı yenilemezsem yine okula borçlu gözükür müyüm o parayı ödemem gerekir mi?
Vakıf üniversitesinde okuyorum, kaydımı yenilemeyeceğim bu yıl. Yenilemezsem yine de okula borçlu gözükür müyüm, o parayı ödemem gerekir mi?
Cevapla