Öğrenciyken nasıl kendinize bir şeyler alıyorsunuz?

Kaç yıldır kendime motor almak istiyorum. Küçüklükten beri hayalim. Ama ne işte çalışacak zamanım oluyor, ne de yüklü miktarda para kazanabileceğim bir yer. Öyle bir hal aldı ki artık kendimi çok eksik hissediyorum. Artık ciğerime tak etti yani. Küçüklükte 3 abiminde motoru vardı. Ben onlarla ağlar zirlar zorla giderdim. Motorcu ortamı vardı. 15-20 motor gezerlerdi. Beni de çok severdi tüm arkadaşları. Tabi büyük kazalar gecirip ölümden dönülüp satıldı. Artık ben de şu hevesi alayım istiyorum. Şu an üni 3. Sınıfım. Derslerim yeterince ağır part-time çalışsam da o kadar para elime geçmez. Nasıl olacak ya. Mezun olmayı beklemek istemiyorum bir fikir verin🥹

Öğrenciyken nasıl kendinize bir şeyler alıyorsunuz?
Cevapla