Öğrenci kimliğimi kaybettim, ne yapmam gerek?

Öğrenci isleri ile görüşemedim üniler henüz açık olmadığından, arkadaslar gazeteye ilan vermem gerekiyormuş. Bu işlerden hiç anlamam bu yuzden online dan baktım bir kaç yere dolandırılmaktan da korkuyorum açıkçası bu gazeteye ilan verme olayı yüz yüze yapılan bir şey mi bilen birisi beni aydınlatabilir mi 🥺
Öğrenci kimliğimi kaybettim, ne yapmam gerek?
Cevapla