Olumlu diye adlandırdığım Mülakatın ertesi neden Olumsuz dönüş almışımdır?

Mulakat tam tamına bir saat sürdü, sorulan her soruya güzel cevaplar verdim. Beklentiler ve benim önceki deneyimlerim uyusuyordu. Keza çok pozitif geçti gorusme.

Hatta ne zaman baslayabilirsiniz olumlu oldugu takdirde, Servis olmasa da bu tarafa gelebilir misiniz şeklinde sorular yoneltildi (Lokasyon biraz uzakti) neyse ben bunlara da olumlu yönde cevaplar verdim.

Ben de bir ik çalışanı olarak en olumsuz adaya bile min 3 gunde donuluyorken hemen rtesi olumsuz dönülmesi beni çok yıktı. Geri bildirim istedim maille, verilmedi. Cidden umudum hayalim her şeyim bitti. Kaç aydır yıldım artık.

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Olumlu diye adlandırdığım Mülakatın ertesi neden Olumsuz dönüş almışımdır?
Cevapla