Çalışmak istemiyorum, iş yerinde çalışma isteğim sıfır oluyor. Bunu durumu nasıl aşarım?

Özel bir şirkette yönetici olarak çalışıyorum, sabah işe geldikten 1 saat sonra bende kayış kopuyor ve çalışma isteği sıfıra iniyor, sonra da kendimi kötü hissetmeye başlıyorum oturduğum yerden para alıyorum diye vicdan yapıyorum. Nasıl aşacağım bunu bilmiyorum, fikri olan var mı?
Çalışmak istemiyorum, iş yerinde çalışma isteğim sıfır oluyor. Bunu durumu nasıl aşarım?
Cevapla