Kırık obpyle sınava hazırlanmak mı yoksa 2 yıllık radyo televizyon programcılığı okumak mı?

Ben radyo televizyon programcılığını kazandım ama çevremdeki herkes sıcak bakmıyor açıkçası benimde hevesim kalmadı kaydımı falan yaptık ama pek gitmek istemiyorum sizce kırık obpyle sınava tekrar hazırlanmak mantıklımı
Kırık obpyle sınava hazırlanmak mı yoksa 2 yıllık radyo televizyon programcılığı okumak mı?
Cevapla