Soru bankası ve deneme çözerken yaptığım doğru mu?

yks ve kpss sınavına giricem ama soru bankası ve denemelerde üzerine işaretlemeyip ayrı bir yerde çözüp kontrol ediyorum ve kaç net olduğunu testin başına yazıyorum konulara biraz daha hakim olduktan sonra takrar üstünde çözüp gelişip gelişmediğimi anlıyorum. Bunu benim gibi yapan var mı yoksa bende mi sıkıntı var?

Soru bankası ve deneme çözerken yaptığım doğru mu?
Cevapla