Açığa geçme tarihini kaçırdım, yıl içinde tekrar açığa geçiş için başvuru açılır mı?

Arkadaşlar yaşlı bakım okuyordum okulu bıraktım polislik istedim tyt den ham puan yapamadım o bölüme gittim istediğim için yapamadım açığa aldırıp bitirip. pomem denemek istiyorum ama açığa aldırma tarihleri gecmis sanirim tekrar belirli bi tarih veriliyor mu açığa aldırmak için

Açığa geçme tarihini kaçırdım, yıl içinde tekrar açığa geçiş için başvuru açılır mı?
Cevapla