Liseden yeni mezunum ve yarın okullar açılıyor liseyi özledim sizde aynısı oldu mu?

Yarın okullar açılıyor ama ben gidemiycem ve kardeşimde liseye yeni başliycak benim okuduğum liseye gidicek onun heyecanını gördükçe daha bı kötü oluyorum ve lise yıllarımı çok özlediğimi ve meğer ne kadar güzel olduğunu anladim okuldan beraber kaçtığım kaytardığım, lisedeki sevgililerim buluşmalarim hocalarla olan anlaşmazlıklar ve o çok dertli olduğumu sandığım * meğer aşırı dertsiz tasasiz tek derdi gün geçirmek olan o lisenin olduğu mahallede surekli gezinen adım başı bı arkdasi olan kızı özledim geçen günlerde yine gittim aynı lisenin mahallesine ama okullar olmadığı için hicbi arkadasim yoktu kimseyi goremedim ama mazi gözümde canlandi ve bende hemen lise aşkım olan tofaşci eski sevgilime yazdım ve bana bı. tur attirmasini istedim oda anladı eskileri özledigimi ve gezdirdi baya bı o civarlarda hız falan yaptı kafamı dağıttı sonra eve geldim nedense artık sorumluluklarim çoğalmış gibi ve eskiyi bı daha bulamiycak gibiyim aslinda üniversite içinde Hataya gidicem ama bilmiyorum heyecanım yok çünkü zorlaşıyor hayatım gibi geliyor bana sizce benim bu halim nolucak... Bu hissin bı tarifi var mı ya da benle aynı hisseden
Liseden yeni mezunum ve yarın okullar açılıyor liseyi özledim sizde aynısı oldu mu?
Cevapla