Okuldan para istediler ama hala veremedim okul günü versem olur mu?

Çok saçma bir soru biliyorum ama böyle şeylerde çok panik oluyorum ister istemez. Kayıt yaptırmaya gittiğimizde 800 lira istediler turnike girişi A4 falan filan ve nerdeyse 1 ay önce gittik ama bazı sebeplerden dolayı hala parayı veremedik. Bize yanınızda yoksa ibanla atabilirsiniz demişlerdi. Bizde ibanlarını aldık ama bulamıyoruz. Silinmiş galiba. Okulun ilk günü veya ikinci günü versem sorun olur mu sizce. Ailem bizim gibi vermeyenlerde vardır dedi. Ama yine de panik oldum işte. Sizce ilk gün vermeli miyim?

Okuldan para istediler ama hala veremedim okul günü versem olur mu?
Cevapla