Sizce bir ay bir işte çalışmak mı yoksa kredi çekip her ay ödeme yapmak mı?

merhaba arkadaşlar, ben bir üniversite öğrencisiyim. İlk yılımda para hesabını hiç tutturamadım, araya deprem filan da girince full krediden yedim. şu an iki farklı bankaya 7 bin lira borcum var. Yaz tatili boyunca ailemden birkaç kişiyi kaybettim ve tekrardan bir düzene alışırken iş bulup çalışamadım. şu an tekrardan okula döneceğim ve aklımda 2 farklı seçenek var. Ankara 'da okuyorum iş bulma konusunda çok sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum ancak okulum neredeyse her gün ders veriyor ve sadece hafta sonları bir iş bulamam. Bundan dolayı kredi çekip her ay ona mı ödeme yapsam yoksa okulu biraz boşlayıp işte mi çalışsam?

Sizce bir ay bir işte çalışmak mı yoksa kredi çekip her ay ödeme yapmak mı?
Cevapla