Özel eğitim öğretmeni olarak oto lastikçi ile evlenmek mantıklı mı? Statü farkı sorun olur mu?

Yani iyi birisi gibi. Ben özel eğitim öğretmeniyim. Statü farkı sorun olur mu?

Özel eğitim öğretmeni olarak oto lastikçi ile evlenmek mantıklı mı? Statü farkı sorun olur mu?
Cevapla