Güncellemeler
+1 yıl
Açık öğretim lisesi mezunu kpss sınavına girip hangi mesleği alabilir?
şu an açık öğretim lisesi öğrencisiyim 20 yaşındayım ileride bitirdikten sonra kpss sınavına girip direkt olarak Bir meslek edinebilir miyim üniversitesi okumadan? hangi meslekleri edinebilirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Alabilirsin
Sadece kamuda temizlikçi olarak Girersin diyorlar oda 90 puanla falan
Kpss lise duzeyine girmen lazım oradan 90 falan alman lazım öbür sınav 2024 te olacak iş olarakta hizemtli olarak alıyorlar genelde
Kreş öğretmeni olmak için ne yapmak gerekir
onu bilmiyorum ama galiba okul öncesi okumanız lazım detaylı bilgi sahibi degilim
şu an çok pişmanım keşke mesleki açık öğretim seçseydim
Siz kaç yaşındasınız da bunları sectiniz
20
Üniversite okumadınız mı
Hayır okumadım şu an liseye gidiyorum
Hangi bölümü okuyorsun
Açık öğretim lise 4 yıllık bölüm yok
Kpss den 95 alırsan
Temizlikçi olarak atanırsin
Başka seçenek yok mu... sadece temizlikçi mi
Meslek bölümü olmayan. Düz lise mezunlarının öyle ataması vs pek yok. Olsada kadro çok az. En az 95 ve üzeri lazim.
Meslek olsaydı daha düşük puanla meslekici olarak atanabilirdin
Keşke bilseydim o şekilde yapardım
2 yıllık oku sağlıktan vs. Şansın artar
2 yıllık açık lise mi... biraz açar mısın anlamadım
Onlisans. Unv yani
Ya bitirdikten sonra kpss sınavına girip bir meslek alim yine üniversiteye devam edicem zaten açıktan... bırakmıyıcam ama lise bittikten sonra Bir iş yapmak istiyorum ondan sonra üni okumak istiyorum
Belli ki Sen konuya bayağı uzaksın arkadaşım Öncelikle şunu anlatayım devlete atama yapılırken düz lise mezunu kişilerden atama çok yapılmaz yapılsa da genelde hizmetli kadrosundan yapılır yani Yardımcı hizmetler sınıfından bu yapılır Onun dışında yapılan alımlar genelde Meslek Lisesi mezunlarından olur yani elektrik teknisyeni elektronik teknisyeni makine teknisyeni kimya teknisyeni bunun yanında Sağlık Meslek Lisesine mezun olmuş olan kişilerden atamalar yapılır düz lise mezunu olarak alım çok fazla yapılmıyor çünkü bu alandaki atamalar genelde Lisans mezunu kişilerden yapılıyor Türkiye'de milyonlarca üniversite mezunu insanlar bunlar dururken gidip de düz memur olarak lise mezunu adamı kimse almaz almıyor da eskiden vardı ama şu an yok ama tabii ki şansın devam ediyor infaz koruma memuru olabilirsin lise mezunu olarak gene çok iyi bir puan olarak KPSS puanı ile Yardımcı hizmetler sınıfına atanabilirsin yani arkadaşım senin öyle Ben liseyi bitirdim Hadi devlete gireyim Sonra üniversite okuyayım diye hayalinin altı boş Mademki Senin böyle bir hayalin vardı işi daha sıkı tutacaksın Mümkünse bundan sonra okuyacağın iki yıllık bölümü de sana mesleki anlamda bir şey katabilecek alanlar olmalı Bunun için de en şanslı olan sağlık alanları halen şansı devam ediyor Bunun dışındaki alanların devlette çok karşılığı yok şu an çünkü kadrolar şişti ve doldu açık yok
Çok iyisin teşekkür ederim peki şu an ne öneriyorsun 🌼
Yani bundan bir yıl önce olsaydı tıbbi sekreterlik önerirdim bunu kuzenlerime arkadaşlarıma da önerdim uzaktan eğitimi vardı Açık Öğretim de vardı evde Aynen Açık Lise gibi Onu da okur mezun olurdun ve atanırdın ama geçen sene maalesef olması gerekenin çok çok üzerinde ataması oldu ve 2024 yılındaki KPSS ile ne kadarlık alım yapılacak onu hiç kimse bilmiyor şu an için Çünkü çok fazla alım olduğundan dolayı tekrar alım olur mu yeterli sayıda alım olur mu onu bilmiyoruz ama alımları çok çok azalacaktır ve puanı da çok yükselecektir diye düşünüyorum Onun dışında sağlıkta herhangi bir alan olabilir ama bunlar da açık öğretim değil yani birebir okuman gereken bölümlerin maalesef
Keşke bilseydim çok teşekkür ederim 🌼 çok yardımcı oldun
Neyse sonuçta önemli olan o emeği sarf etmek o çabayı harcamak yani en o emeği harcarsan o çabayı sarf edersen Eninde sonunda İstediğin noktaya gelirsin Bu Böyledir hiçbir kimsenin emeği Karşılıksız kalmaz Ama doğru yerde doğru adımlarda atman gerekiyor Bak Sen şimdi liseyi bitireceksin ve KPSS sınavına gireceksin senin sınavda alacağın puan maksimum 70 Belki de 70 bile değil yani sence bu puanla olacak mı bu işler Tabii ki olamayacak Yani bir şeylerin planını yapıyor olmak onun hayata geçeceği anlamına gelmiyor doğru şekilde planda yapma önemli
Keşke Abim olsaydın 😂
Ama benim abiliğim zordur ben bir şey söylendiği zaman yerine getirilmesini beklerim ve bir şekilde kontrol ederim yapmış olduğun planın dışına çıkılırsa basarım fırçayı😄😄😄
Disiplin güzel bir şey
Kesinlikle olmali
Seni takip edemiyorum neden
Bwn seni edeyim. 1 dk
Oldu mu
Hayir olmadı.
Başkalarını takiplemissin beni tkp edersen mesaj atabiliriz
İnşallah istediğin olur benim olmuyor
Neden
Bence hiçbir şey yok çünkü. Zina yok alkol yok sigara yok kumar yok Allah bunları yapmayan birine bu dünyada hiçbir şey vermiyor mutsuz ediyor sabretsin diye
Kaç yaşındasın sen
26 yaşındayım sen
20
6 yaş var aramızda keşke o yaşta olsam
Daha gençsin ne alakası var bende şu an 15 yaşındakilre öyle diyorum ama boş ver Kendi hayatın için çabala bir şey kaybetmezsin ama belki çok şey kazanırsın
Kaybediyorum ben genelde fjdjsks hayat çabasam bile elimden alıyor. Şanslı değilim o konuda maalesef:(
Emin ol beterin beteri var... bundan 2 yıl önce falan ilaç içip intihar etmeye kalmıştım ölmek için çabalıyordum bugünde ayakta kalmak için çabalıyorum gelecek için
Çok hoşuma gidiyor böyle kızlar da he djsjaka
Nasıl kızlar
Seninki gibi böyle zayıf olup yardıma ihtiyacı olup güçlü olan ama pek yok fjdksks
Keşke biraz büyük olsaydın
Seni döverim bak... bayılıyorsunuz yardıma ihtiyacı olan birine maşallah.
Of öyle değil yav doğru oku cümleyi
Yanlış anladım galiba bilmiyorum
Güçlü olman diyorum hoş sinirlisin bugün sanırım
Küçük müyüm 20😂
Aramızda var yaş farkı ya senin için dedeyim fjjd
Hayır değilim özür dilerim yanlış anladım
Neden olmasın, iyi çalışman lazim
Alabilirim yani
Çalışırsan alırsın tabi
Peki hangi seçenekler var
Seçenek derken
Alabilirsin tabiki de
Hangi seçenekler var acaba?🌼
olmaz
neden
neden google ortaöğretim kpss atama puanları yazıp bakmıyorsun, 20 yaşında kafanı biraz kullan. Çoğu sağlık alanları düz memurluk için 2020 de sadece 2 kontenjan açılmış max 20 kişi alsalar Türkiye'de ilk 20 den biri olabilirmisin? Temizlikçi bile zor olursun kpss ile
Çok açıklayıcı oldu sağol
2 yıllık sağlık oku üniversitede, bak orada bile insanlar ilk senede atanamıyor.
benim arkadaşım 4 senedir atanmadı
Haklısın çok hafife aldım galiba ama artık çözüm yok açık lise bitiriyim bakıcam
hadi bakalım Allah gönlüne göre versin
Teşekkür ederim 🌼