Yatay geçişte kayıt işlemleri nasıl oluyor?

Yatay geçis yaptım kayıt için belirlenen sürede gidip kaydımı yaptırmak için 2 tane belge teslim ettim. Görevli üniversitenin web sitesini takip et orada kimlik kartı dağıtımları başlıyınca duyuru yapıcaz dedi. Kayıtlar bugün bitiyo ama edevlette hala eski okulumda gözüküyorum. Daha önce yatay geçiş yapan varsa nası oluyo paylaşabilir mi kayıt işlemleri.
Yatay geçişte kayıt işlemleri nasıl oluyor?
Cevapla