Bu çalıştığım iş normal mi yoksa benim vaktim mi çalınıyor?

Öncelikle merhaba ben 29 yaşındayım bir işe yeni başladım. Üniversite mezunuyum. Atanamadığım için uzun zamandır işsizdim. Biri vasıtasıyla görme engelli birinin yanında işe girdim. Ofis kurmuş kendisine, e ticaret yapıyor. Belediyelerin görme engellilerle ilgili yaptığı sarı kabartmalı yollar var ya onları yapıyorlar. Aynı zamanda da e ticaretten görme engellilere yönelik ürünler satıyor. Bana da dediler ki asgari ücretin altında 10 bin TL sabah 9 akşam 5 buçuk çalışacaksın. Cumartesi pazar iş yok dediler. Ben de eve yakın diye kpss'ye de hazırlanırım ve sigortamı da düzgün şekilde yatıracağını söyledi diye kabul ettim. Ben yol paramı kendim vereceğim. 1 hafta oldu yemeği onlarla yedim. Yemek normalde benden de bazen onlarla bazen de kendim yiyorum. Ben muhasebecilik uygulamasından fatura kesiyorum. Trendyol'dan hepsiburada'daki falan siparişleri takip edip onları kargoya hazırlayıp kargocuya teslim ediyorum. Arada beni markete yolladı şunu bunu al diye. Gittim. Bazı küçük yazı işleri oluyor onları yapıyorum. Belge düzenlemesi falan. Ofisi temizledim. Tozlarını falan aldım. Ben ofiste burada sadece oturuyorum. Pek bir iş yaptığım ettiğim de yok. Yalnızım şu anda. Benim sigorta girişimi yapmadı daha. Destekleme var mı diye bekliyormuş. Ama çıkmamış çünkü daha önce işe girdim çıktım. Bu işle ilgili düşünceleriniz nedir? Sizce beni oyalıyor mu? Normal mi? Bana ben sana hemen yüklenmiyorum. Az az gösteriyorum diyor. Bilemiyorum ama yaptığı şeyler genelde sıradan işler. Ha, bu adamlar ihale alıyorlar onlara teklif vermek ve ihaledeki işi yapmak için mekan geziyorlar.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben öğretmenim. Ücretlide 10 bin bile yatmıyor. Sigortam da eksik yatıyor. Ve hala aramadılar. Hiç de ücretli çıkmadı mesela. 5 yıldır çıkmadı. Burada 10 maaş ama sigortam düzenli yatacak diye girdim. Cumartesi pazar tatil diye ve sabah 9 akşam 5 buçukta işim bitiyor diye girdim. Ders çalışmayı da yaparım diye düşündüm. Ama işte bu detayda anlattığım şeyler kafamı da karıştırıyor.
Bu çalıştığım iş normal mi yoksa benim vaktim mi çalınıyor?
Cevapla