Yks de 235 puan almıştım. İlk tercihte yerleşemedim. İlk sıraya lisans açıköğretim seçmiştim sonra önlisans seçmiştim. Şimdi ek yerleştirme yapmayı düşünüyorum en ideal hangi bölüm olur benim için teşekkürler. yardımcı olursanız sevinirim. Biliyorum puanım çok düşük ama hiç şansım yok mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kardeşim yayınlanacak ek tercih kontenjanlarına bağlı sen yaz gelebilecek bütün bölümleri işini şansa bırakma illaki biri gelir istediğin gelmezse bölüm olarak kayıt yaptırırsın o bölüme daha sonra sınavsız ikinci üniversite diye bir hak var açıktan okunuyor istediğin bölümü okuyabiliyorsun ama şu şart var daha önce bir bölüme kayıtlı ya da okuyor gözükmen lazım oyüzden kayıt ol ilk kazandığın yere eğer önlisans kazandıysan sınavsız ikinci üniversite olarak istediğin önlisans bölümü eğer lisans kazandıysan istediğin lisans veya önlisans ikinci üniversite olarak okuyabiliyorsun
Dediğim gibi araştır bir sınavsız ikinci üniversite diye açıktan okunuyor ama haberin olsun
Daha önce bir bölüm okumadım
Tamam işte bende diyorum ki ek kontenjanlar yayınlanınca yaz en kıytırık bölüm bile olsa yaz kayıt yaptır ki öğrenci olduğun gözüksün sonra o bölüme gitmezsin ellemezsin bir şey olmuyor ya da dondurursun çözüm çok neyse öğrenci olduğun gözükünce ikinci üniversite hakkın oluyor açıktanta istediğin yeri okursun illa okumak istiyorsan yoksa sınava tekrar hazırlanırsın
Kayıt yaptırdıktan sonra mı ikinci üniversite hakkı oluyor ama o nasıl boş kontejan mı kalıyor ilk kez duydum
Evet kayıt yapınca şartsız koşulsuz ikinci üniversite adı altında istediğin yeri okuyorsun bende şu an öyle kayıt oldum ilk tercihlerimi yaptım İstanbul Üniversitesi sosyal hizmetler geldi ama istemediğim bölüm olduğu için istemiyordum sonra kayıt oldum İstanbul Üniversitesine daha sonra ikinci üniversite adı altında Anadolu üniversitesine tıbbi sekreterlik için kayıt oldum şu an
Yani oluyor önüne gelen bölümü yaz yeter ki çıksın tercihin kuyumculuk falan dediğim gibi en kıytırık bölüm bile olsa yaz kayıt yapıp gitmez benim gibi yol izlersin
Bu söylediğin uygulama daha önce var mıydı yoksa bu yıla özel mi
Yok bayadır var
Instagramdan açıköğretim üniversitelerin hesaplarına bak hep yayınlıyorlar kayıtlar hala devam ediyor
İstanbul Üniversitesi Auzef
Anadolu Üniversitesi
Atatürk Üniversitesi
Instagramda @Anadoludestek diye bir sayfa var oraya istediğin Dmden sorularını sor cevap verirler açıköğretim ile ilgili
Peki ne kadar süre sonra okumaya başlıyorsun. Yani ikinci üniversite kayıt olduktan sonra ne kadar sürüyor
Anlamadım sorunu?
Direk kaydın oluyor harç yatırdıktan sonra
İstediğin üniversitenin sitesinden ikinci üniversite yerinden kayıt oluşturuyorsun sonra harç yatırınca her şey tamamlanıyor
Şunuda söyliyeyim bu ikinci üniversite hakkı her üniversitede kayıt tarihleri farklı
Çok sağol yordum senide hakkını helal et
Ayrıca tavsiye istersen Anadolu Üniversitesini tavsiye ederim çünkü sınavları hem kolay yapıyor hemde çıkmış sorular sorabiliyorlar
İstanbul Üniversitesi sınavlarını zor yapıyormuş
Rica ederim helal olsun ne demek yardımın dokunduysa hakkında hayırlısı olsun
Burdamısınız
(İÖ) yazan bölümleri ancak kabulediyor onları yazsam ikinci öğretim şansı için olur mu acaba başka bölümleri kabul etmiyor
Açıköğretim tıbbi sekreterlik seç.
Puanı yüksek
Çocuk gelişimi