Şöyle söyle “Hem kendi deneyimimi aktarabileceğim hem de kariyerime iyi bir başlangıç yapabileceğim gelişime açık bir şirkette iş hayatıma başlamak istiyorum. Bu şirketin ve bu pozisyonun benim kariyer hedeflerime en uygun seçenek olacağını düşünüyorum.”
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Basit imanın şartları sonra efendime soyleyeyim Tayyip kaç kardeş , babasının ismi ne , futbolculuk da hangi kulübe gitmiş bunları sorarlar
Güldürdün abi sağol 😀
Şaka yaptığımı sanma soran yerler var cidden
Sorarlarsa bilemem o zaman. Ben baştan elendim
Bak netten
Tamam 😀
Hangi şehirde sektör ne balım
Balım dediğin için kaybettin
Niye öyle diyorsun poncigim kötü bir şey mi balım
Gereksiz samimiyet 😐
Belki sıcaklık hissi aldım kul hakkına giriyorsun su an aşk olsun
Sıcaklık almasaydan napıyım
Gönül Ferman dinlemiyor ponçik duygularima yenik düştüm bir el versen o. minnak ellerinle
İyi geceler tatlı rüyalar
İçim yanar yanar parçasını dinle Alparslan yaz aynı o hale soktun benj zalim
🙂
Senin güler iken kisilan gözlerini görmek istiyorum poncik
Küçüksün benden
Nereden biliyorsunuz matmazel hayır nereden anladın misal bir örnek ver çabuk😃
Profilinde 18 yazıyor yaş
Annem gözler miyop mu 118 yazıyor😂😂😂
Pardon 😀
Sen neler yapıyorsun normalde iş okul
Okul yok iş bakıyorum
Ne iş bakıyorsun
Ne olursa tecrübem yok
Hiç bir işe yatkınlık var mı bir iş yaptın mı
Yok
Hangi şehirdesin ne mezunusun
Ponçik neredesin kiz
Üzme kendini ponçik bir dahaki sefere olur ins balım
İnşallah hayırlısı olsun
Tecrübe yok aslında denk gelsen iyi bir şirket alır aslında eğitmek icin
Bakalım göreceğiz
İstanbul da mi arıyorsun is
Yok kayseri
Allah yardımcın olsun sürekli cv gönder LinkedIn'den sürekli takipde ol
Amin teşekkürler
İş şartlarından bahsedecekler, mesai olursa gelebilir misin falan derler en fazla
İnşallah öyle derler. Bizi niye tercih ettiniz demesinler de 😀
Yok öyle sormuyorlar merak etme bir kez gitmiştim ben de dkcjdkc
İşe aldılar mı bari 🙂
Tabii, çağırıyorlarsa yüksek ihtimal alıyorlar, evrak listesinden falan bahsederler sana
Tamam teşekkürler. Sanırım soyadlarımız aynı
Korktuğum şey olmasın lütfen dncjdj
Yok akraba değiliz rahat ol shdhjk
Sevindim yine de şüpheliyim djckdk
Korkma bi şey olmaz, soyadını yazma her yere 😀
Düz isa da çok kısa oluyor fkcndk var mı önerin
Hımm haklısın böyle kalsın o zaman bi şey olmaz
Evet
şunları sorabilirler: ilişkin var mı, nişan evlilik vs. Çünkü hamile kalıcak kadın almak istemezler bnce.
Bekarım 🙂
aferin ama hiçbir zaman özel hayatındaki konforunu özel sektör için değişme derim
Ee tabi ki öyle yapacam
aferin sana
Teşekkürler
Bizi niye tercih ettiniz diye bir soruda gelir diye düşünüyorum bende fabrika da çalışıyorum kurumsal işletmeler bu soruyu sorarlar.
O soruya nasıl cevap verilir abii taktik versene
Şöyle söyle “Hem kendi deneyimimi aktarabileceğim hem de kariyerime iyi bir başlangıç yapabileceğim gelişime açık bir şirkette iş hayatıma başlamak istiyorum. Bu şirketin ve bu pozisyonun benim kariyer hedeflerime en uygun seçenek olacağını düşünüyorum.”
Teşekkürler
Rica ederim başarılar kardeşim 👍🙏
Fabrika ne üzerine çalışıyor onun ile ilgili sorular sorarlar heralde
Bakalım görecez
Hayırlısı hakkında
Teşekkür ederim
Şartlarını söylerler senin şartlarını sorarlar
Tamam teşekkürler
Ricalar
Mülakata sokarlar. İşle ilgili sorular sorarlar
Tamam teşekkür ederim
İlk soru vardiyalı çalışır mısın
Çalışırım 😀
ne fabrikası
Bilmiyorum ki paketleme yapacam
yani kendini iyi anlat yeterli
İnşallah ya
nerde yaşıyorsun ki
Kayseri
pastırma paketleme mi :d
Hayır pastırma da sevmem zaten 😀. battaniye yastık vs paketleme
yoksa yataş mı :D çok gittim oraya :d allahım neydi ya kahvaltıya çıkıyoruz her yer pastırmacı :D doğru düzgün oturacak yer bulamadık :d
Yok yataş da değil 😀
yani yanındaki fabrikalardan biridir lkdfjgl sanki söylesen gelip seni bulcam ya :D
Valla bende tam bilmiyorum 😀 bulamazsın zaten ismimi bilmiyosun
zekisin ya lkdfjglkdfjhg :D hayırlı olsun tekrar iyi akşamlar :d
Teşekkür ederim iyi akşamlar
İş geçmişini mezuniyetini mesleğini
Tamam bunlar kolay
Ya başka ne olacak :)
Bizi niye tercih ettiniz derlersee
Kaliteli bir işletmede başlangıç yapmak istıyordum dersın :)
Tamam sorarlarsa derim teşekkürler 😀
Bak sonra işe almazlar bana sövme :)
Tamam demeyecem o zaman
De de sen sorumluluğu alıyoyorum
Tamam yarın haber veririm 😬
Dm at
Güncellemeye yazarım
Şimdi yaz diyorum aaa
Hahaha yok olmaz
Neden be
Sohbet etmiyorum çünkü
Güzel
🙂
😼
Kasma çok
Heyecan yaptım şimdiden
Saçmalama sanki müdür olacaksin
Tamam sağol
Ne fabrikası
Paketleme yapacam
Vardiyalı çalışabilecek misin derler işten bahsederler
Evet vardiyalı olduğunu biliyorum zaten,
3 vardiya mı
Aynen
12-8 zor oluyor biraz
Niye 🙂
Uyku sorun oluyor biraz
Alışacaz mecbur işe alırlarsa
Umarım alırlar
Umarım
gıda mühendisimisin?
Hayır