Hiçbi şey olmak istemiyorum okumak da istemiyorum, ailemin durumu iyi ama zorla üniversiteyi bitirtmeye çalışıyorlar?

2. Sınıfa geçtim
Ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Özelde okuyorum, bitirince çalışmak dahi istemiyorum. Ne yapacağım?
Hiçbi şey olmak istemiyorum okumak da istemiyorum, ailemin durumu iyi ama zorla üniversiteyi bitirtmeye çalışıyorlar?
Cevapla