İzin günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz?

Günaydınlar! Kimler izinli bakalım ve neler yapıyorsunuz bu izin gününüzde☕?

Benimkisi yine bir kafede bir fincan çay, KS ve proje çalışmaları ☕📝 falan filan yani.

Tipik bir izin günüm işte
Tipik bir izin günüm işte
Uyuyor 😴
Napoleon ne demiş "iş, iş, iş"😅
Sigara ve çay/kahve keyfi☕🚬
Spor🏋️⛹️
Haftasonu temizliği🧹🧹
Gezme ve eğlence 🤠🚴
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
ÇSS için çok teşekkür ederim 🙏
İzin günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz?
Cevapla