Arkadaşlar ben şimdi yatay geçiş için 2 üniversiteden de kabul aldım 2 sinden birisini seçmem gerekiyor.
Osmangazinin puanı daha yüksek herkes Eskişehir'e öğrenci şehri diye bahseder zaten ama Çanakkaleye de kötü diyen duymadım.
Eskişehir deyince benşm aklıma nedense samimiyetsiz sahte ortamlarla dolu bi yer canlanıyor
Sosyal bir insanımdır kötü alışkanlıklarım da var ama samimiyetsiz kişi ve ortamlardan nefret ederim
aranızda Çanakkale veya esogü öğrencileri, mezunları varsa ne düşünüyorsunuz şehirler ve özellikle üniversitenizin kalitesi hakkında görüşlerinizi bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çanakkale çok sıkıcı bir yer emekli şehri gibi. Tek güzel yanı Bozcaada, Gökçeada ve Kazdağları o kadar. Oralara da tatile gidersin. İzmir- Çanakkale en az 5 saat.
Eskişehire de yürüyerek bitiriyosun diyolar ama
o zaman eskişehire git ya da gidenlerle konuş
Anadolu olsa olabilirdi ama Osmangazi çok tavsiye edilmiyor Çanakkale düşünüyorsan da fakültenin konumuna bak bazıları Biga'da dağın başında oluyor öyle yer de seçme Eskişehir'i bırakıp
yok fen edebiyat fakültesi ikisinde de merkez kampüsde bulunuyor
Çanakkale'nin merkezindekiler denize yakındı sanırım Çanakkale seç
Ben olsam Eskişehiri seçerdim
Çanakkale daha iyidir
Abi sebebiyle beraber ricam :)
18 Mart tanınmış yer diğerini ilk kez duydum
Çanakkale
ama neden
Bahsettiğin kişiliğin için belirledim bildiğim bir yer
Eskişehir net
Osmangazi