Çanakkale On sekiz Mart mı Eskişehir Osmangazi mi?

Arkadaşlar ben şimdi yatay geçiş için 2 üniversiteden de kabul aldım 2 sinden birisini seçmem gerekiyor.

Osmangazinin puanı daha yüksek herkes Eskişehir'e öğrenci şehri diye bahseder zaten ama Çanakkaleye de kötü diyen duymadım.

Eskişehir deyince benşm aklıma nedense samimiyetsiz sahte ortamlarla dolu bi yer canlanıyor

Sosyal bir insanımdır kötü alışkanlıklarım da var ama samimiyetsiz kişi ve ortamlardan nefret ederim

aranızda Çanakkale veya esogü öğrencileri, mezunları varsa ne düşünüyorsunuz şehirler ve özellikle üniversitenizin kalitesi hakkında görüşlerinizi bekliyorum

Çanakkale On sekiz Mart mı Eskişehir Osmangazi mi?
Cevapla