Üniversiteye kayıt yaparken fotoğrafta kapalıydım ama açıldım. Sorun olur mu?

Merhaba 3 gün önce üniversiteye kayıt yaptırdım kapalı halimle ama hep açılmak istiyordum bugün de açılmaya tamamen karar verdim şimdi kimlikte ve okula verdiğim fotoğrafta kapalı halim var. Okul başladığında bu bana bir sorun çıkarır mı? Bir de hazırlık sınavına gidicem sorun olur falan diye korkuyorum açıkcası lütfen bilen biri yazabilir mi

Üniversiteye kayıt yaparken fotoğrafta kapalıydım ama açıldım. Sorun olur mu?
Cevapla