Üniversite kaydımı yaptırdım, ama lise diploması da dahil olmak üzere kayıt için gerekli olan belgelerin hiçbirini almadılar?

28 Ağustos'ta okul kaydımı yüz yüze yaptırdım, ama kayıt esnasında kayıt için gerekli olan belgelerin hiçbirini almadılar. Sadece E Devlet şifremi istediler, eğitim ücretini ödedim. Daha sonra öğrenci belgemi çıkartıp verdiler, çıkışta ise öğrenci kimlik kartımı teslim aldım. Sizce normal mi, kaydımda herhangi bir sorun olabilir mi?
Üniversite kaydımı yaptırdım, ama lise diploması da dahil olmak üzere kayıt için gerekli olan belgelerin hiçbirini almadılar?
Cevapla