Güzel sanatlar üni yedeklerdeyim ve kayıt açıldığında kayıt yaptıracağım. Kaydim kabul olmazsa tyt puanımı seneye kullanamaz miyim?

Simdi yakında kayıt açılacak kaydımı yapacağım ama kac kisilik boşluk var bilmiyorum. Atıyorum 5 kisilik boşluk var ben 6. Sıradayım önümdeki 5 kişi da kayıt yaparsa benim kaydım boşa gitmiş olacak. Bu durumda ne olur tyt puanımı seneye kullanamaz mıyım?

Güzel sanatlar üni yedeklerdeyim ve kayıt açıldığında kayıt yaptıracağım. Kaydim kabul olmazsa tyt puanımı seneye kullanamaz miyim?
Cevapla