Daha önce KYK'da kalan biri bölüm değişirse, tekrar kalabilir mi?

Arkadaşlar ben 2 yıllık bir önlisans bölümü bitirdim ve bu sürede kyk yurdunda kaldım. Bu yaz yks ile lisans bölümüne yerleştim tekrar kyk da kalabilir miyim? E kayıtlar yarın bitiyor bunun cevabını hala öğrenemedim, gsb iletişimi arıyorum fakat orada da telefon açılmıyor

Daha önce KYK'da kalan biri bölüm değişirse, tekrar kalabilir mi?
Cevapla