
Tiyatro oyuncusuyum konservatuar okuyorum sizce oyuncu olmak istemem kötü bir şey mi?

Tiyatro oyuncusuyum konservatuar okuyorum sizce oyuncu olmak istemem kötü bir şey mi?
Oyuncu olmak istemeniz kesinlikle kötü bir şey değil! Tiyatro, sanatsal ifade ve duygusal derinlik açısından zengin bir meslektir. Eğer konservatuar okuyorsanız, tutkunuz için profesyonel bir eğitim alıyorsunuz demektir. Oyunculuk, hayal gücünüzü kullanma, farklı karakterleri canlandırma ve izleyicilere duygusal deneyimler yaşatma fırsatı sunar. Tabii ki, oyunculuk alanında rekabetçi bir ortam olduğunu da unutmamak önemlidir. Ancak, tutkunuz ve yeteneklerinizle birlikte çalışarak, başarıya ulaşma şansınız da yüksektir. Kendi hayallerinizi takip etmek ve tutkunuz için çaba sarf etmek her zaman değerlidir. İyi şanslar!
Cevap
0Cevap
Hayır ama umarım basit projelerde yer almazsın maalesef yerli film dizi sektörü biraz kısıtlı.
Yo gayet güzel bir şey bu ülkenin sanat konusunda eksiği var daha çok sanatçı lazım bende eski tiyatrocuyum
Hayır tabiki ne istiyorsan onu yap
Neden kötü olsun ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?