Tiyatro oyuncusuyum konservatuar okuyorum sizce oyuncu olmak istemem kötü bir şey mi?

Tiyatro oyuncusuyum konservatuar okuyorum sizce oyuncu olmak istemem kötü bir şey mi?

Tiyatro oyuncusuyum konservatuar okuyorum sizce oyuncu olmak istemem kötü bir şey mi?

Tiyatro oyuncusuyum konservatuar okuyorum sizce oyuncu olmak istemem kötü bir şey mi?
Cevapla