Arkadaşlar bu sene 4 yillik bir üniversiteye yerleştim. İstediğim bölüm olmadığı için üniversite okurken tekrar sınava girmeyi düşünüyorum. Seneye sınav sonuçları acıklandiginda istediğim sıralamayı yaparsam
üniversite kaydim varken tercih yapabilir miyim, kaydımı yerleşirsem mi sildirmeliyim, sınav sonuçları acıklandiginda mi sildirmeliyim, kayıt silme işlemi ne kadar sürer bilen arkadaşlar lütfen yardımcı olun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
merhaba üniversitede görev yapıyorum. başka yeri kazanınca kaydını sildir.
sor istediğini
Yani sıralamam doğrultusunda başka bi üniversiteye kayıtlı olsam bile yerleştirme sonuçları açıklanınca sildirmem gerekiyor doğru anladım değil mi
Kayıt süresi kısa tutuluyor ya genelde, kayıt sildirme işlemi uzun sürerse diğer üniversiteye yerlesemem diye korkuyorum
evet sildirmen gerekiyor. uzun sürmüyor kayıt sildirme. hangi bölümü kazandın?
Çocuk gelişimi
hangi bölüm istiyorsun?
Pdr
ekle beni
Hesabı daha sonra sileceğim sorum için açmıştım bilgi için teşekkürler
Hayorrr hangi uni
Yatay gecis yapma hakkini kullanabilirsin