Bu sene 4 yıllık bir üniversiteye yerleştim, üniversite kaydım varken tercih yapabilir miyim?

Arkadaşlar bu sene 4 yillik bir üniversiteye yerleştim. İstediğim bölüm olmadığı için üniversite okurken tekrar sınava girmeyi düşünüyorum. Seneye sınav sonuçları acıklandiginda istediğim sıralamayı yaparsam

üniversite kaydim varken tercih yapabilir miyim, kaydımı yerleşirsem mi sildirmeliyim, sınav sonuçları acıklandiginda mi sildirmeliyim, kayıt silme işlemi ne kadar sürer bilen arkadaşlar lütfen yardımcı olun

Bu sene 4 yıllık bir üniversiteye yerleştim, üniversite kaydım varken tercih yapabilir miyim?
Cevapla